God morgon Fredag 18 april
God morgon
Mulet och åtta grader
Köksdag idag Ska ha barnen på påskmat till lunch imorgon så jag tänkte förberedda det mesta idag
Ha en skön långfredag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Mulet och disigt men solen ska titta fram.
Blir en lugn morgon innan jag åker till stallet.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon på er.
Tio grader har vi här.
Ha en fin långfredag alla.
/Maria
God Morgon !
10 grader och mulet här med. Har nyss tagit kalvsteken ur ugnen och har stora bekymmer med att inte nalla av den ha ha ha glupsk man är :-D
I veckan ska jag lösa det här med tekniken känns urfattigt att inte ha smileys och jag lyckades kopiera ett påskägg igår men sen ville inte den här gamla tröskdatorn kopiera nåt mer och era smileys ser jag i svartvitt :-D
Ha en fin dag och hoppas ni alla får en underbar påsk :-)
God morgon!
Idag blir det en tripp till Ikea och sedan kommer mamma hit för påsklunch/middag. 🐣
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Hälsar på barnbarnen idag, som då får påskägg. Innehåller en rolig sak och bara lite godis. Dom får alldeles för mycket godis i morgon hos morföräldrarna. Glad påsk alla. 🐣🐥
#6 Så vackert 🙂
Vi har varit och handlat. Min man är iväg och köper present till sonen som fyller nu i påskdagarna.
Det var påsk när han föddes för 41 år sedan också 💕
Minns att han hade gula babykläder när vi åkte hem från BB. Vi visste ju inte vilket kön så vi hade handlat lite påskfärger.
/Maria
- Redigerat 2025-04-18 11:43 av Maria
Godmorgon. Mulet och 11° men det ska bli sol enl TV. Ska pyssla om mina sådder som vanligt och så en titt på älgvandringen. I går kväll visade sig en björn och det var roligt för ofta kommer den fram på natten.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hur dåligt man än mår efter allt strul med skolan. Kommer man hit och får vara med dessa två. Ja då försvinner alla problem.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#9 Djur är läkande.
/Maria
#9: Så fina och så fint för dig att ha detta andningshål.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Nu är min äggost på gång😉
Känns lämpligt att äta äggost till påsk😃
/Maria
#9. Sigge ser pigg ut men hur mår han egentligen?
Haft en jobbig natt. När jag skulle lägga mig råkade jag ta fel insulin, så jag har varit tvungen att vakna en gång i timmen och äta, dricka sött och kolla sockret! Så jag är verkligen trött och hängig i dag!🥱
Måste ändå ut och handla lite, nästan allt är slut. Önskar att jag fick gå och sova i stället.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#13: han är pigg. Men ögat kommer nog alltid se lite konstigt ut. Inget som den ovana inte ser. Men om man känner vid ögat mot nosen känner man en insjukning, som en liten grop. Var där han fick smällen och en skada i skelettet.
Fortfarande röd i ögat. Mer vid ansträngning. Han gick 3 v på smärtstillande. 4 v idag sen olyckan.
Han går lätt milen nu och ibland mer
…………………………………..
#10: ja verkligen
…………………………………..
#11: har ett liten dröm att ta denna tjej på foder och ha henne som min. Ägaren är ok med det. Måste bara ta det med mannen I huset 😄
…………………………………..