Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 119 ggr
Maria
3

Godmorgon onsdag 16 april

Godmorgon på er.
Mulet och 13 grader har vi här.

Ha en fin dag mitt I veckan alla.

/Maria

[solljust]
3

God Morgon !

8 grader här och har nyss vart och handlat mat till påsk men oj så urplockat det var så folk är ute i god tid men jag fick med mig det jag skulle ha i alla fall.

Ha en fin dag alla 😊

Maria
3

Hörde på TV nyss att denna dagen är det mest människor som fyller år i Sverie.

Så grattis alla födelsedagsbarn 😀

/Maria

• Redigerat 2025-04-16 07:56 av Maria
MonicaLagerquist
1

God morgon

Sopl och elva grader.

Det blir ev en tur till Enköping idag.

Dottern ville ha hjälp och vi borde ombesiktiga bilen som inte gick igenom i måndags
Dymmelonsdag idag så det gäller att hålla sig lugn och tyst

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Ja idag är det dymmelonsdag, det hade jag glömt!

Det är soligt ute och nyss såg jag någon utanför med shorts. Det är brist på regn och därmed stor risk för bränder. Det sägs att det här kan bli en sommar liknande den 2018.

Hoppas på en bra sommar med både sol och regn.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Jag har grejat i uterummet. Är helt färdig. Har ingen ork längre.

En grannes hantverkare kom nyss och sa att han hört att här kan man låna grejor😃 och visst löste vi det. En stege bland annat.

När jag vilat ska jag handla kattmat. Lakritz är inne i en kräsen period.

/Maria

beem
0

Godmorgon. Sol och 13°. Det ser ut att bli en fin påskhelg. Jag håller pä samla ihop en massa kartonger som ska köras till tippen någon dag.
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

MarHai
1

#2: Jaså, det var intressant 😄 Min yngsta dotter fyller 5 år idag så hon hör till den skaran 💕

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[solljust]
0

Det här var spännande min dator gick åt pipsvängen hittade en gammal jag var inloggad i 2009 med windows 7 lyckades få till webbläsaren men tangenterna hänger inte med. Kul påsk utan dator visst telefonen men min syn är inte med på den där.

Får se om jag får still på det här gamla tröskverket varm blir den så helt säker är den inte och några smileysar verkar den inte vilja bjuda på så nu är det lite tjurigt :-D

Ja ja det får lösa sig efter påsk jag får harva på och en fortsatt fin dag till er :-)