Är ni nyfikna?
Nu tänker jag inte på den sortens nyfikenhet där man kollar grannen bakom gardinen utan om nyfikenhet på livet.
/Maria
Ja absolut. Tycker om att lära mig nya saker, hur saker funkar och hur saker hänger ihop 😊
/Fia ☁️
Ja verkligen 🙂
Tyvärr har dygnet för få timmar att hinna uppleva mer saker.
Eller jag för mycket att göra. Lite hur man ser på det
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Samma här, är verkligen nyfiken. Googlar ofta på sånt jag inte vet, men VILL veta. Tänk så fantastiskt det är numera, att man kan få veta allt på nätet. Några knapptryck, så har man sin info. Och att man kan beställa saker på ingen tid alls. Har precis bokat besiktning av bilen.
Ja annars lär man sig ju inget :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Att se sig omkring och besöka platser man inte ens visste att de fans är spännande.
Att lära sig saker är också kul
Stolt ägare till tre La permer
Det finns hur mycket som helst att upptäcka i världen och hur mycket kunskap som helst att forska i och jag är kunskapstörstig till tusen och nyfiken på livet och världen och allt sånt här är både spännande givande och lärorikt.
Ja absolut. När jag var liten var jag tydligen extrem, jag ville alltid veta varför, och jag gav mig tydligen inte förn jag hade fått svar 😉