Fyndiq.se
Det ser ut som fodralet jag köpte🙂
/Maria
Vad roligt Soligajag 👍 och Fyndiq har en del kul saker men jag har bara handlat där en gång jag tror det var Fyndiq som jag fick tag på låtsas getingbon som skulle skrämma iväg getingarna ge dom tron att andra bon fanns och det fungerade dom höll sig undan.
Dom har lite roliga och fyndiga saker på det där stället 😎
Ett mobilfodral har jag aldrig haft har tänkt det ska vara lite i vägen men kanske är det alldeles tvärtom än vad jag föreställt mig och även om jag använder min mobil så sällan så vore det bra att ha den skyddad när man är på flyg och tåg så det kanske är dags att prova på ett sånt där 📱
#1:
Va kul ,
Visst är jag nöjd med den. 😀😃
HH 🙂
Så roligt med nytt fodral 😊 Kul att det finns bra prylar även på dessa billighetssajter.
/Désirée
#0:
Jag har också handlat mobilfodral på Fyndiq förr. De har funkat bra. Men nu senast köpte jag ett för 100 kr på Amazon. + 50 kr för att få den till brevlådan (så kallad hemleverans). Får väl se om jag blir nöjd… Det ser ut ungefär som ditt fodral i #0.
- Redigerat 2024-12-12 00:15 av snowy00
#6:
Okej. Så bra tack för tipset .
Alltid bra med andras tips .😀👌
HH 🙂
#7:
Det var så lite så 😊😄
Fyndiq är ju bra och billigt när det funkar. Men jag beställde för tre veckor sedan en mindre axelväska för så lite som 100 kr…nu efter tre veckor får jag veta att ingen väska kommer som de lovat. Som tur är kom heller ingen faktura, och jag ska självklart inte betala något.
Nu är det ju inte direkt Fyndiqs eget fel, då det var ett annat företag som sålde väskan genom dem. Men det kan vara bra att vara bredd på att saken man beställt där ifrån kanske inte dyker upp, och gärna anteckna vad man beställt och om man betalat något för något som inte levereras sedan.🙂
- Redigerat 2024-12-18 15:53 av snowy00

#9:
Va tråkigt
Men visst, inget är garanterat.
🤩😀❤️
HH 🙂
#10:
Mitt mobilfodral har också kommit från Amazon. Det kom några dagar tidigare än utlovat.🙄👌
#11:
Nej, man får ju räkna med sånt ibland 😊