Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterresor-och-kulturerkärlek-och-relationer
Läst 148 ggr
[Undertaker]
2

Julklapp hjälp

Jag har planerat följande julklapp till min partner:

• Resturangbesök
  • Brev
  • Ett kort med bilder från lite olika resor, etc. (som vi gjort senaste året) samt korta texter.

Bilderna är tanken att de ska skrivas ut så att man kan hänga upp dem, vi båda tycker sådant är mysigt. Att liksom ha dem fysiskt. Men jag är lite obeslutsam kring vad för exakt innehåll jag ska ha på bilderna. Lär vara en del utan personer men de med, är det udda att få bilder där bara personen själv finns på bild? Har några bilder på honom där bara han är med och jag vet inte om det är udda att få bilder på sig sjäv liksom? Samtidigt skulle det kännas lika konstigt att bara ge bilder där enbart jag finns med. Vi har få gemensamma då oftast en tar bilden.

Vad tycker ni?

DesK
5

En lagom blandning av bilder med dig eller din partner, tror jag funkar bra, alltså ca 50/50.

/Désirée

Lona
2

Är ni båda ok med att ha era bilder hängande uppe? Annars går ju det bort, menar jag. Jag tycker som #1, en lagom mix och om det är enstaka bilder på bara en av er så är det inget konstigt alls. 🙂
(Att enbart ge bort ett kollage av sig själv blir kanske lite…konstigt.)

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
2

Håller med om att en blandad mix nog är bäst.
Då ni båda verkar tycka foton är mysigt så är det ju en bra present.

/Maria

[Undertaker]
2

#2: Vi har bilder på oss båda och även vänner hängande hos oss.

Tack alla, mix låter vettigt!

Calcifer
2

Mamma brukade göra fotoböcker till oss till våra födelsedagar och det kändes inte konstigt om det var någon bild här och där som bara var på mig, men det hade absolut känts lite tokigt om det bara var jag på alla bilder. Så tror som de andra att en lagom mix fungerar hur bra som helst.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

TccT
1

#0 Foto på honom och dig ni kan hänga bredvid varandra där ni tittar lite mot varandra?