Köpt en ny telefon 📞
Äntligen har jag kunnat köpa en ny telefon , IPhone 12 , 😊🥰👍📞
Sedan ska man fixa allt , nytt mobil BankID, Swish , Storytel , trådlösa hörlurar att installera .
Kom nyss på att jag ska ladda ur hörlurarna från den gamla telefonen , sen ladda in på den nya. 😊👍
Yes ! Det funkade !
Va smart jag är !
Vi kvinnor är inte så dumma. 😊🤪😀👍🥰
HH 🙂
Det hade jag inte klarat själv😉
/Maria
#1:
He he . . 😝 trodde inte heller det.
Men men , jag va helt slut efter att jag fått telefon sent på kvällen.
Tänkte fixa allt . . Men blev trött av allt.
Gick upp tidigt i morse , då ’klack’ det till i skallen , 😀😝😊
Sen om det är nåt annat så får mina barn hjälpa mig på Lördag .
Ska ta en promenad sen. .
HH 🙂
Det värsta jag vet är ny telefon
Tur att vi alla är olika
Stolt ägare till tre La permer
#3:
Ok, förstår , . . 😊😝😀
HH 🙂
Grattis till nya luren! Så roligt med nya tekniska ”leksaker” 😍 Visst kan vi kvinnor en hel del och ofta mer än vi själva tror 💪 Jag har byggt flera stationära datorer, det var också kul 😊
/Désirée
Grattis till ny mobil och att du fixade den.
Jag tycker det är roligt med ny teknik och ännu roligare när man lyckas fixa allt på egen hand.
Kvinnor kan 🙂
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#5:
Wow ! Så duktig du är!
😊👍🥰
HH 🙂
#5: Bygga datorer det är imponerande
Sorgen är kärlekens pris
Roligt med ny telefon, snygg färg också 😍
/Christina
Jag har uppfattat oss kvinnor (som grupp) som att vi är smartare många, många ggr än dom som inte är kvinnor. (alltså män, haha) När det gäller mycket annat…
Förutom kanske just när det gäller såna här tekniska saker.
Då ligger vi nog lite i lä, Iaf jag. Som är urusel på teknik…..Så det är ju alltid roligt med kvinnor som kan/är duktiga på tekniska saker tycker jag..
Jag är oftast duktigare än min man när det gäller många andra saker istället, som tex hundar, matlagning, näringslära, ekonomi.. men när det gäller teknik och internet så är min man smartare än mig alla ggr om..😂
Jag är inte uppvuxen med internet alls..(inte ni heller antar jag) Min 1a mobiltelefon köpte jag inte förrän jag var runt 28 år gammal..Så jag kommer ju aldrig bli lika duktig som dom som har växt upp med mobiler..Det har visserligen inte min man heller gjort, men han har pluggat teknik och har det som intresse..
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#11: När jag läser din första rad lät det som Anna Kindberg Batra som sa att stockholmare är smartare än lantisar 🙂
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-11-06 22:18 av beem
#10:
Tack så mycket! 😊🥰
HH 🙂
Grattis till nya luren och att du kunde fixa den själv, det skulle inte jag kunna göra😊
Jag skall köpa ny telefon jag också, men det får vänta tills efter jul. Vill ha en Samsung S24 Ultra. Jag har inte råd nu innan julhandeln och allt vad det innebär. Har nyss köpt en hund för 25 000 så det blev ett glapp i ekonomin 🙈
#0 Grattis till nya "fånen" ser du har samma färg som min mobil är 😎