Godmorgon måndag 17 juni
Godmorgon på er.
Här är 14 grader och uppehåll.
Ha en bra start på veckan alla.
/Maria
Nu har jag haft en plaskvåt Lakritz i knät igen😉
/Maria
God morgon 😊
Mulet och uppehåll här. Nu frukost och sen in till frissan 😊
/Désirée
God morgon !
Jag trodde jag att förkylningen skulle va väck , typiskt . Feber och ont i kroppen!
Tar en huvudvärkstablett ( Alvedon forte) och bäddar in mig.
Här är det 15 + , ska visst bli 22 , ,
Önskar er alla en toppen fin dag.☀️😍❤️😻😻
( Lånar detta foto från pixabay) Ska bjuda på en sådan en dag till min fina grann tant och min bästa vän. Bananasplit. Mums!
HH 🙂
God morgon
Sol och sexton grader.
Börjat dagen med att boka besiktning till två av mina katter
Idag blir det en hemma dag utan att flänga runt och åka buss.
Det blir en del bussåka när mannen men Körkort är borta
Började rensa häcken igår och ska ta den andra sidan idag
Stolt ägare till tre La permer
#4:
Ajaja, , Krya på dig!! ❤️😍
HH 🙂
God morgon. Molnigt och kyligt men bra ändå.
Hade panik igår då jag hade översvämning i badrummet och min kattsand blev förstörd. Får inte pengar förrän den 25e. Sen kom jag på att jag har ett presentkort till lidl jag fick förra veckan. Tänkte jag kanske har lite pengar kvar på det så jag kan köpa sand åtminstone. Kollade saldot och…
Kom på att jag hade fan inte ens använt det än. Alls. Så hade def råd med sand. Sprang till lidl nu på morgonen och fixade det. Phew. Katterna är glada nu iaf och jag med. Elrond är så petig med lådan om jag inte städar ordentligt varje dag så sätter han sig bredvid lådan och gör sina behov. Inte hans fel såklart så skulle inte kunna klandra honom. Men är inte roligare att städa bajs och kiss från golvet för det. Men nu är alla lådorna fyllda med tillräckligt med sand för att de ska klara sig till nästa vecka när jag får pengar.
Känner mig lättad.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#8:
Ojojojdå, , Lätt hänt.
Vilken tur att du hade en extra peng så du kunde fixa ny sand. Då blev kissarna glada.
Önskar dig en fin dag i solen.
Jag ska gå ut en stund.
HH 🙂
#9: Ja brukar inte förvara sanden där inne men gjorde denna gång av någon anledning. Då har jag lärt mig en läxa haha den får fortsätta stå i hallen. 😅
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#10:
Hahah, , , du är en härlig människa , önskar du bodde här i närheten så vi kunde fika och att jag kunde bjuda dig på en nybakad bulle, jag gillar dig och din inställning till Livet själv.
😊🤣😂😁😀
Jag har min kattsand i ett hallskåp.
HH 🙂
God morgon!
18 grader här, molnigt, men solen kikar ändå fram lite.
Idag ska jag försöka ta tag i att fortsätta skriva på min fanfiction, det har inte riktigt blivit av fast jag egentligen skulle ha gjort det för länge sedan… Beror nog också på att jag har lite idétorka just nu… Sedan ska jag städa mitt rum.
Ha en fin måndag alla!
#3 Krya på dig!
#4 Krya på dig!
- Redigerat 2024-06-17 10:55 av [Woodwalker]
Mulet och 16°. Då blev det måndag igen. Oh vad veckorna flyger iväg.
Borde rensa ogräs idag men det hänger på om det blir uppehåll.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-06-17 11:54 av beem
#3: Krya på dig ⚘
Sorgen är kärlekens pris
#4: Så vacker Pelargon.
Sorgen är kärlekens pris
#5: Där har han bra koll. Så gulligt.
Sorgen är kärlekens pris
God middag.
Det var lite blåsigt och svalt imorse men nu är det mest fuktigt och obehagligt varmt.
Jag använde just min lunch åt att köpa jordgubbar. De fanns inga i någon butik i min trakt nu över helgen. Tror allt regn har ställt till det. Men nu har jag jordgubbar igen.
Tanken är att jag ska göra lite färska mochis ikväll. Bör även komma hem till tvättade fönster (tyvärr bara utsidan). Innebar tyvärr att alla pollennät (de måste sitta på utsidan så som våra fönster öppnas) behövde plockas bort. Får försöka fixa nya, hjälper ju både mot flygande varelser och pollen.
#17: javisst är den fin! Jag blir glad av blommor med glada färger!
Tack alla för "krya på dig". Det är dumt att bli förkyld på sommaren för det brukar hålla på länge. Hoppas det här ger sig snart.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu kom regnet. Rejält med regn. Det blev mörkt inne som en höstkväll. Jag har laddat ner en ny ljudbok och myser inomhus.
Sorgen är kärlekens pris