Godmorgon söndag 2 juni
Godmorgon.
Solsken och 19 grader
Hoppas att ni får en härlig söndag.
/Maria
Godmorgon.
Ännu en fin sommar dag.
Hundarna har fått frukost och även jag.
Tvättar lakan. Jag börjar bli lite trött i kroppen, vet inte när jag var ledig sist. Men är bara att köra på.
Snart byta om o gå ut med hundarna. Idag blir det att gräva upp jordgubbsplantor som har rymt och bosatt sig på det mest konstiga ställen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God morgon
Vi hade en trevlig dag ute på sjön igår.Åt god mat badade solade och umgicks med son och hans flickvän.Sen avslutade vi hemma hos oss med mer prat och mer mat.
Idag sla mannen på loppis och jag åker med och tar mig en långpronenad hem
Sol och 17 grader
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Ska ta en promenad ute vid Tjolöholm idag med kompis och hennes dotter. Lite picknick också, blir nog kanon 😊
/Fia ☁️

God morgon!
Här är mer än tjugo grader och strålande sol.
Idag är jag trött, solbränd och myggbiten efter gårdagens kalas, men vi hade kul! Jag får ta det lugnt idag…
Godmorgon. Sol och moln och 23°. Jag har burit ut några kaktusar och fetbladsväxter som får stå ute i sommar i halvskugga.
Inga planer för dagen. Fortsätter med min ljudbok.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#6:
Låter som en skön plan.
Jag trodde att jag skulle orka gå ut en stund i solen, , men icke då.
Lyssnar oxå på ljudböcker, både Feelgod och deckare , sen kollar jag på serier på Tv, , nu är det "Morden i Sandhamn" , tycker dem är så bra. 😊👍
Har du några speciella serier du gillar??
Har en limpa kvar i frysen från min Loppis försäljning. 👍
Gör en grill smörgås med ost och skinka + tomater. Mums!! 😊
Ha en fortsatt trevlig dag.
HH 🙂
#7: Jag har lyssnat mycket på deckare men numera är det mest Feelgood. Nu lyssnar jag på De sju systrarna av Lucinda Riley - Den saknade systern. Jag har missat den och har redan läst sista boken.🙂
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-06-02 12:42 av beem
Här är väldigt varmt.Över 30 grader i skuggan.
Vi har planterat om en del växter och jag har gjort färdigt soppan till middagen.
Jag tycker det är så gott med soppa I värmen😋
/Maria
- Redigerat 2024-06-02 12:33 av Maria

#10 Så härligt det ser ut.
/Maria
God eftermiddag. Är varmt och kvavt idag så sitter framför fläkten. Kollar på Hells kitchen och myser med kissarna. Har precis talat om för Nox att han är en riktig pruttmanick och Elrond är en griskorv. Så de vet liksom!
Snart ska jag laga mat och fira ett år nykter.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"