Godmorgon lördag 16 mars
Godmorgon på er.
Här är uppehåll men grått och fyra grader.
Ha en finfin lördag alla.
/Maria
God morgon !
Regnskurar här med och jag ska stå på Loppis idag med min dotter , , får se om det kommer nå folk , , Hoppas Muffinsen lockar , , dem är nybakade .
Skriver en skylt om det.
Håll tummarna för mig att det går bra .
Nu ska jag fixa mig i ordning , så kommer min dotter o hämtar mig.
Ha en toppen fin dag alla.
HH 🙂
#1 Håller tummarna 🙂
/Maria
God Morgon !
#1 Håller tummarna 😎
En plus och snöfall det ska kunna komma drygt en decimeter och gul varning så våren den får visst vänta på sig.
Ha en fin dag.
Godmorgon
Sovit i 10 timmar. Smärta och utmattning tog ut sin rätt. Mannen började bli orolig och väckte mig. Puttade på mig under natten men ingen reaktion.
Jag sover inte så mkt i vanliga fall.
Idag blir det lite pyssel i stallet sen kommer familjen upp så ska vi grilla lunch med stallägaren och hennes man.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 😊
Regnskurar och någon plusgrad. Idag fyller min äldsta dotter 30 år 🥳🎂så ska ringa till henne om en stund. I eftermiddag ska jag på födelsedagsbjudning i Nossebro, en kompis fyller år och önskade sig att vi samlas på en thairestaurang.
/Désirée
God morgon!
Dags att masa sig upp ur sängen kanske? I helgen är det påskmarknad här så det får väl bli en vända på gården och kika runt. Annars är det inget speciellt idag, lite pyssel i stallet som väntar. ❤️🐴
Soliga jag, lycka till med loppisen! Jag blir alltid så kaksugen av dina inlägg, kanske tur att du inte bor närmre för då hade jag väl mumsat kakor jämt. 😋😁
Flocken, ta hand om dig, hoppas att kroppen hänger med lite bättre idag eller vad man nu ska skriva. Det är svårt att uttrycka sig rätt ibland. ❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Mulet och runt 5 grader med lite blåst. Det har ösregnat hela natten.
Har inte sovit en blund i natt och ryggen värker redan.
Om några timmar kommer några kusiner hit och skall hjälpa mig med att köra till återvinningsstationen med en massa bråte.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6: jag förstår vad du menar 🙂🌸 ska bara pyssla i stallet. Inte så sugen på att rida. Så blir nog en promenad
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon. Sol och lite moln och 0°. Inga planer för dagen men skidor på TV blir det.
Önskar alla en fin lördag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#1: Håller tummarna hårt 🙂
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris