Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 553 ggr
[Lilium]
5

Hejdå iFokus

Hejdå och tack för alla fina stunder iFokus och alla fina människor här inne🥰💜

Maria
7

Oj då.
Vad har fått dig till att lämna iFokus?

Hoppas att du vill komma tillbaka.

/Maria

MonicaLagerquist
6

Hej då!
Hoppas att snart få se dig här igen

Stolt ägare till tre La permer

[solljust]
10

Älskade Lillium 💖 jag förstår dig jag har hoppat av och kommit tillbaka många gånger genom åren på i fokus snudd på så jag tror jag leder ligan men hur det är kommer vi tillbaka för det finns så många fina människor som vi mött på våran forumväg även om vi inte möts öga mot öga så är det värdefullt.

Ge inte upp snälla du kämpa kämpa kämpa och vi finns här och gör vårt bästa för att stötta upp dig så gör som jag kom tillbaka i nytt nick hur många gånger som helst för här inne finns människor som är så fina och det är dom människorna som vi ska vara rädda om och den gemenskap som det faktiskt innebär även om det är på distans så är det något oerhört vackert och fint 💖

Magi-cat
6

Hoppas du kommer tillbaka, Lilium!!! 🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Moon AppleGrey]
5

Vet inte vad orsaken är till att du lämnat, men hoppas att allt är väl med dig.
Ha det gott, och (förhoppningsvis) på återseende. 🌻

Signur123
4

Åh, vad tråkigt att du lämnar! Hoppas allt är väl med dig.

Pyttelite
0

#5: Orsaken är säkert att jag kommenterade ett inlägg.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Soligajag1
4

Åhh , verkligen tråkigt att du lämnar iFokus Lilium , hoppas att du kommer tillbaka snart . 🥰

HH 🙂

Mitchika
9

#7: Inte att du kommenterade ett inlägg, men dom hemska sakerna du skrev är garanterat orsaken.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Moon AppleGrey]
2

#9: är det tråden inne på depression vi talar om, eller har jag missat något?

Pyttelite
0

#9: Du får nog isåfall tala om vad det var för hemska saker jag skrev.

Maria
6

Det här får ni ta via PM.

Inte använda denna sajten för att ventilera problem någon annanstans.

/Maria

Pyttelite
0

#12: Då kanske den inte ska användas till Hejdå iFokus heller?

91Marran
7

Tråkigt att du lämnar men jag förstår dig. Tänkte svara alla som var "jobbiga", men jag ville inte bli blockerad på sajten.

Hur kan man förminska någons mående så?

Lycka till i framtiden. Behöver du så skaffa ett nytt användarnamn så kan vi skriva.

Mvh
Mig

Maria
7

#13 Lilium har varit aktiv här på LK så det är helt OK.

En sista uppmaning att inte fortsätta att spekulera.
Ta det via PM.

/Maria

[Moon AppleGrey]
4

#12: Ville bara säga att jag och Mitchika tog det via pm någon minut efter att min sista kommentar skrevs, så har inte för avsikt att spekúlera här.

Soligajag1
2

#12:

Håller med Maria , sådant tar man via PM. 😃❤️

HH 🙂

Lona
11

Lilium, fina du, försvinn inte. Här finns många som vill stötta dig, vare sig det "bara" gäller ett skojinlägg eller djupare saker.
Du kan alltid skaffa ett nytt nick och kontakta andra medlemmar via pm om du vill ha kontakt men inte öppen diskussion. Jag tror att du vet vilka du känner kan komma med bra tankar även om de inte alltid håller med dig.

(Observera att jag enbart menar kontakt via pm eller forumet, om någon vill ha kontakt med dig mer privat så lämna inte ut några uppgifter.)

Hoppas att du dyker upp här snart igen och du, jag saknar min "medis"! Ta hand om dig.🌻

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

• Redigerat 2023-12-10 20:53 av Lona
Herveaux
8

#0: Du kommer vara saknad här på iFokus.
Hoppas du kommer tillbaka.

Ta hand om dig! 💜

// Harley

Magi-cat
7

❤💚💜

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Mulka]
9

Jag hoppas att du mår okej, Lilium, jag vet inte om du ser detta, men jag hoppas att du vill komma tillbaka till iFokus någon gång i framtiden. <3

Asti hasti
7

❤️😢 Hoppas du kommer tillbaka 😢❤️

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Zefirka]
12

Fina lilium. Hoppas du får syn på detta jag skrivit. Om du läser detta, så ska du veta att vi alla saknar dig, hoppas du kommer tillbaka någon gång, men under ett annat nick. Ta hand om dig 💖

Sågspån
3

Ta hand om dig!❤

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!