God morgon måndag 4 september
God morgon. Har en tid hos samtalskontakten redan 08. 15 grader och mulet väder.
Ha en fin dag!
Godmorgon. Här har vi uppehåll och 16 grader.
Jag har haft Lakritz bredvid mig hela natten.
/Maria
Godmorgon
Provtagning kl 08. Ska till diabetes mottagningen på fredag.
17 grader och lite mulet just nu.. Men ska bli sol och mitt +25.
Ryggen gör så fruktansvärt j*vla ont. Vill egentligen inte ta mina starka tabletter. Men blir bara grinig och inget tålamod när jag mår såhär
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God Morgon!
Här är mulet och skumt, höstmörkret börjar komma!
Dagens åtagande är ett besök till frissan, och att ringa och boka om en tid till sjukvården…
#2 Krya på dej flocken, det låter himla jobbigt!
#3: läkarna säger att det bara är min fibromyalgi som bråkar. Men tror det är något annat oxå då mina kotor hamnar snett regelbundet. Tack för min kiropraktor. Men orka med läkarvården
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 😊
Mulet och blåsigt här. Får se vad det blir idag.
/Désirée
God morgon!
Här är det 17 grader med lite moln.
Försov mig lite idag men det är lungt, kom i tid till tåget.
Hoppas alla får en super bra dag idag!
/ Lilsan :>

God morgon
Ryggen bråkar fortfarande med mig-Nu har jag börjat äta antiinflamatorisk medicin och hoppas att det ger med sig
Sol och 15 grader.
Ska föröka undvika att sitta vid datorn idag då det känns mer i ryggen då
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Solen skiner och jag har öppet ut till trädgården.
Då ligger Lakritz i mörkret i sängen i sovrummet . Jag som skulle bädda och släppa in ljuset😃
/Maria
Go´förmiddag!
Fick en riktigt härlig start på veckan med solsken och efterlängtad blåst som hjälper till att hålla myggen borta.
Tog en promenad och mötte en tjej från stallet som var ute med sin hund. Vi gjorde sällskap under rundan och som en bonus lärde jag mig en ny promenadslinga. 😀
// Harley
Godmorgon. Strålande sol och 16°.
Tyvärr blåser det rejält men härligt att få se solen efter allt regn.
Jag önskar er alla en fin dag
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jamen så blev det mulet igen och det blir regn i em. Vi fick ju se solen några timmar och det får vi väl vara nöjda med 🤔
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hade precis ett engelska prov där man skulle skriva ett brev om en resa. Dock glömde jag skriva hejdå på slutet, hoppas jag inte får F nu 😱😱
Har även fått lite smått huvudvärk men inte långt kvar av skoldagen nu, bara 1 timme o 20 min.
När jag slutar så ska jag åka och köpa lite kläder, måste skaffa nya jeans då jag har växt ur mina gamla. Har även skolfoto imorgon 😱
/ Lilsan :>
Nu ljuder Hesa Fredrik😃
/Maria