Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 182 ggr
Maria
4

Godmorgon fredag 1 september

Godmorgon pÄ er.
Denna skitsommar gick i alla fall snabbt 😃

Hoppas ni fÄr en fin fredag.

/Maria

worst
3

Go'morron, go'morron!!!

Regnet stÄr som spön i backen och det Àr 14 grader.

I eftermiddag, en tur till röntgen. Innan dess, förmodligen ett pass framför denna skÀrmen!

MonicaLagerquist
2

God morgon
En hoper telefonsamtal att klara av idag.NÄgra mer trevliga Àn andra.Men det fÄr vÀnta nÄgra timmar.

Mulet och tretton grader.
Ha en skön fredag

Kattutan men stolt PlÄtis Àgare

flocken
2

Godmorgon
VÀldigt nöjd med sommaren. Har inget behov av grader över 22 grader.
Nu lÀngtar jag till de fina höstdagarna.
Inskolning av en ny dagishund idag.
RegnklÀder pÄ o sen gÄ ut.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Vargnatten]
3

God Morgon !

Regnskur nyss och mer vĂ€ntas ☔ Ă€lskar regn rusk och hösten men i Ă„r tycker jag det blev för mycket nĂ€r Hans drog in och stĂ€llde till sĂ„ mycket skada och elĂ€nde men regna fĂ„r det gĂ€rna göra sĂ„ lĂ€nge vĂ€dret inte orsakar nĂ„n skada.

Fredag och helg igen, hĂ€rligt. Ha en fin dag pĂ„ er 😎

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GODMORGON
Kalendarisk höst idag! Efter en riktig skitsommar sÄ ser jag inte fram emot mer regn, dimma, slask, kyla, vÀta och för mig obehagliga höstfÀrger- tÀnda ljus och mys fÄr vÀga upp.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

DesK
1

God morgon 😊
Ska köra till Landvetter om en stund för att hĂ€mta hem 2 av mina killar som har varit pĂ„ semester. Det har allt varit lite tomt hĂ€r hemma, men snart Ă€r huset fullt igen 😊

/Désirée

Maria
0

Idag har jag börjat med strumpor. Jag var iskall om fötterna igÄr.

/Maria

Calcifer
0

God morgon.
Knappt en timme sömn. LÄg och frös som en idiot inatt. MÄste ta fram mina onesies att sova i. Och leta fram mönster pÄ tjocksockar att virka. Ber till gudarna att jag fÄr min medicin idag annars vet jag inte hur jag ska stÄ ut över helgen. Ingen mat och ingen sömn gÄr verkligen inte. Att inte kunna Àta ordentligt kan jag överleva om jag fÄr sova.

Suck jÀvla liv.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Åsa S
1

Det regnar för fullt hÀr hoppas pÄ brittsommar som varar en bit in i oktober Ätminstone det ser ut att kunna bli en 23 grader nÀsta helg, hoppas det stÀmmer. Jag hade tÀnkt springa ner och skörda pÄ mina odlingslotter men inte i detta vÀder det fÄr vÀnta. Jag borde rensa ogrÀs med men mÀngden mygg gör att man inte kan vara dÀrnere sÄ lÀnge, en bekant som ocksÄ har odlingslott dÀrnere dök upp i mygghatt med nÀt lite liknande biodlare. För mig Àr det dock inte ansiktet som Àr vÀrst de verkar sikta in sig pÄ mina hÀnder och fötter och de sticker rakt igenom handskar och strumpor. Det Àr första gÄngen pÄ ca10Är dÄ jag bott hÀr som vi haft myggor dÀrnere annars brukar jag knappt se en mygga hÀr.

Maria
0

HĂ€r skiner faktiskt solen idag😼

#9 Jösses. Jag tror inte jag fÄtt ett enda myggbett i Är.

/Maria

flocken
0

Vi har oxÄ vidrigt mycket mygg. Vi har gÀrna bÄde dörr och altan öppet. Men efter 18 fÄr vi stÀnga.
I skogen kan man knappt vara.
LikasÄ ute hos kaninerna pÄ kvÀllen. Nu börjar yngsta sonen sÀga att han vill ha vinter sÄ myggen försvinner och man kan vara ute igen

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

beem
0

Godmorgon. Mulet och 16°. Inget regn idag sÄ lite glad fÄr jag vÀl vara.
Jag önskar er alla en fin dag

Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Sorgen Àr kÀrlekens pris

beem
1

#5: SĂ„ fin bild

Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Sorgen Àr kÀrlekens pris

oh-la
2

God middag! En helt ljuvlig höstdag hÀr! Jag fullkomligen Àlskar höst! Min man hÄller pÄ att förbereder för en ny kassett i vÄr öppna spis och jag ser verkligen fram emot att fÄ elda in hösten! Första dagen i ny tjÀnst idag! Ett stort kliv in pÄ en ny och spÀnnande karriÀrbana. Det ska bli sÄ jÀkla roligt!!
Tog en tur och plockade svamp pÄ lunchen, satt pÄ altanen och njöt. Jag försöker sÄ ofta jag kan bara sitta en stund och njuta av ögonblicket och lunchen var perfekt för det. Helt stilla, helt tyst, solen vÀrmer, hunden gÄr och strosar pÄ grÀset.

Fridaaaa
0

God kvÀll!

Jobbat hela dagen, hÀmtade sedan sambon pÄ jobbet dÄ han lÀmnat jobbussen. Sedan hÀmtat sonen och handlat inför helgen. Helst slut

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.