Godmorgon fredag 18 augusti
Godmorgon på er. Här regnar det och är 16 grader.
Hoppas ni får en fin fredag.
/Maria
God morgon!
Sitter och njuter av lugnet med kopp kaffe, ledig.
Sambon åkte tidigt till jobbet.
Idag blir det iväg med sonen, han måste testa nya skor.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God Morgon !
Sol och fint och ha en fin Fredag alla 😎

God morgon
Mulet och 15 grader
Borde baka och städa idag Får se hur det blir med det.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#1:
Hej !
Så skönt för dig!!
😊💕
NJUT!!
HH 🙂
Godmorgon!
Sitter i kökssoffan och dricker espresso och jobbar medan mannen är hos tandläkaren för bl.a rotfyllning 😐
Ska jobba lite kortare dag idag och sen ska vi städa lägenheten vilket verkligen behövs 😄
/Christina
God morgon 😊
Mulet och uppehåll här.
Får fortsätta på gårdagens städning.
Ha en fin fredag 😊
/Désirée
God morgon. 18 grader men ser ut att bli regn. Ska städa klart det jag påbörjat i veckan. Sen ikväll kommer vovvarna.
Om en stund kommer min särbo. Vi ska måla en rumsvägg. Har valt en beige färg då mina mattor och möbler går i beige. Nu är alla väggar vita, tycker att det ska bli fint med en vägg som bryter av lite. Hade velat ha en mönstrad tapet, men enl. proffsen så kan man inte tapetsera en betongvägg.
God morgon. Kyligt ute men inte ett moln på himmelen. Hoppas det håller i sig så man kan få en mysig dag ute nu på höstkanten.
Trött som få, drömde såklart konstigt. Nu kämpar vi för att ta oss till den 25e så man kan få lite pengelipengar… 🙄
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Tog en halvspontan semesterdag idag så snart bär det av till Liseberg med barnen! De har längtat hela sommaren och idag är vädret ändå ok. Får se om vi svänger förbi och kikar lite på bil när vi ändå är runt. Min leasing går ut om ett år så vi har börjat kika så smått på nästa.
Godmorgon. Dagen började med regn men nu gör solen tappra försök.
Idag blir det räkmacka på uteservering med grannar så jag hoppas solen kommer.
Jag önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris