Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 154 ggr
Maria
4

Godmorgon onsdag 19 juli

God morgon på er.

Här är 14 grader och mulet men det regnar i alla fall inte.

Ha en bra dag alla mitt i veckan.

/Maria

flocken
2

Godmorgon
Sovit som en stock.
11 grader nu o sol. Kommer bli en perfekt em/ kväll på Öland.
Men först tippen om jag får lite hjälp. Vi hade haft ett getingbo vid kaninernas hagar. Igår kväll fick vi bort det sista. De hade byggt i en rutten trä bjälke i marken. Nu måste vi fylla upp allt och återställa hagar. Vi fick gräva upp allt. Så mkt arbete återstår.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2

God morgon
Mulet och trtetton grader.Idag ska vi åka upp och hälsa på min pappa.Hoppas att han måt lite bättre idag.

Men innan vi åker har jag lite hemma jobb först.
Ha en bra onsdag

Stolt ägare till tre La permer

Maria
2

Fick just reda på att en gammal vän har dött. Vi har inte umgåtts på många år men man får sig ändå en tankeställare.

Livet går så fort.

/Maria

DesK
1

God morgon 😊
Växlande solighet här och ca 13 grader.
Har agerat sjuktransport nu på morgonen, så det blev ett varv runt Alingsås kommun.
Nu får det bli hemmapyssel, för Zaki och jag passar lilla Kenja.

/Désirée

Soligajag1
1

#3:

Ojdå , , men det är livets gång , , men har sitt eget liv, familj . Sen får man reda på att en vän har gått bort , tråkigt för dig .
Umgicks ni när ni va unga ?? 😊

HH 🙂

Maria
2

#5 Vi umgicks intensivt innan vi fick barn. Då gled vi isär. Han och hans fru fick aldrig några barn.

/Maria

Fridaaaa
1

God morgon!

Helt slut efter första 2 jobbkvällarna efter semester. Men, vad fort man kommer in i allting igen, känns inte som man varit borta 4 veckor.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carmarino
1

#3: Har precis kommit hem från grannen. Hennes man dog i natt. Vi har umgåtts rätt mycket så det var ett ledsamt besked. Han var visserligen 84 år gammal och har varit sjuk en tid, men det var ändå oväntat för han har alltid varit så pigg och aktiv. 😢

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2

#9 Så ledsamt 😥

/Maria

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GODMORGON
Jag har just gjort dagens träningsprogram. Nu på semestern har jag börjat att göra ett kort digitalt pass varje dag, skönt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2

$3
Beklagar 🌷🕯️

Stolt ägare till tre La permer

Calcifer
2

God "morgon". 20 grader och strålande sol. Är dock inte på humör för fint väder så är mest sur, haha. Sov som en kratta och hade jobbiga drömmar. Är hungrig och trött. Blir ännu en seg dag. Suck.😒

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[The Wolf.]
3

God Eftermiddag !

Växlande molnighet åska utlovad igen som inte kom och 21 grader så det känns behagligt.

#3 & #8 Tragiskt och jobbigt var med om liknande nyligen en bekant visserligen 82 år men pigg och frisk vad vi kände till hon gick så snabbt bort så man hann inte med och det känns så overkligt när det går så där fort.

Soligajag1
1

#6:

Okej , förstår 😊

HH 🙂

Soligajag1
2

#12:

Så jobbigt för din granne .
Beklagar det för din granne ❤️

HH 🙂

Fridaaaa
1

God morgon!
Startat kaffe. De andra sover, sambon har väldigt kort jobbdag idag eftersom skolor är stängda och så.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.