Godmorgon torsdag 13 juli
God morgon på er.
Vi har sol här och 16 grader just nu.
Ha en fin torsdag alla.
/Maria
God Morgon !
Gråväder och mycket regn har vi fått och lite mer tänker det bjuda på idag sen åska i morgon så nu har vi en behaglig skön temperatur men fy så jobbigt för många ute i Europa med dom enorma höga temperaturer som råder.
Önskar er en fin dag.
God morgon 😊
Växlande solighet här. Idag blir det mest hemmapyssel.
/Désirée

God morgon
Idag kommer Kombi på besök Hon ska vara här några dagar när sonen och flickvännen ska åka till Skåne.
Bonussonens katt åker troligen hem ikväll.
Soligt och 16 grader.
Hoppas att vi får tillbaka bilen idag.Pappa är inlagd på sjukhuset i Enköping.Feber och svårt med andningen.
Ha en bra torsdag
Kattutan men stolt Plåtis ägare

God morgon!
Solen skiner, men de har lovat skurar idag.
Idag ska jag sköta om min "sommarstuga" och passa katterna.
Igårkväll började kattungen att leka när vi skulle sova, så det var bara att vänta ut henne… Sedan har hon legat vid mitt knäveck större delen av natten!
Godmorgon
Sovit dåligt. Vridit o vänt mig. Drömt o vaknat.
Idag ska vi bege oss hem. Äldsta sonen ska till Åhus imorgon med handbollen o behöver lite hjälp med all packning.
Imorgon stallet, frisören o byta frisyr. I helgen kommer fridaaa med familj. Min man fyller 42 på lördag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon !
17 + och halvklart ute ,
Får se om man kan sitta ute i solen , ,
Vill ha värme helst .
Även om det är jobbigt om det är för varmt , men hellre det än regn.
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
God dag!
Semestern tog en oväntad vändning, speciellt för min man. Han har varit med ett gäng vänner i Lettland och Litauen och åkt motorcykel och i förrgår råkade han välta i lervällingen och klämde ena benet. Han kom hem idag och har varit på akuten och på sjukhus och det var en fraktur på vadbenet så nu har han blivit gipsad.
Trist såklart men hade kunnat gå så mycket värre.
Nu blir det en sommar på kryckor för honom 😏
I övrigt är allt bra 😊
/Christina
#7 Men käre nån.
Det kunde gått riktigt illa. Trist med gips men det kommer bli bra.
/Maria
#8: Ja, det kommer bli bra såklart 🙂Han trodde först att det bara var en stukning och sen är han rätt smärttålig och envis som grädde på moset 😄
/Christina
#9😉
/Maria
#6: ja jag vill ha värme på sommaren! Det är skönt med värme - men det behöver regna också - bäst om det regnar på natten!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet