Godmorgon onsdag 12 juli
God morgon på er.
Här har vi mulet och nästan 16 grader.
Ha en bra dag alla mitt i veckan.
/Maria
Här skall det regna påstår dator vädret men det är uppehåll just nu, så det kommer väl lite senare.
Himmelen är ljus men jag ser ingen sol och det är ca 15 grader.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Här hällregnar det och det åskar och blixtrar så att det skakar i kåken.
Det är alldeles mörkt inne.
/Maria
- Redigerat 2023-07-12 06:47 av Maria
God morgon.
Det regnar här också, och är ynkliga 13 grader. Prognosen säger nästan 30 mm under dagen. Det kommer bli blött.
Godmorgon
Riktigt skönt ute. Vi har ingen termometer här ute vid stugan. Så vet inte graderna.
Det blåser lite. Men har en förhoppning att vi ska kunna bege oss ut med båten.
Imorgon em åker vi hem.
Har lite annat planerat.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God morgon
Förhoppningsvis får vi tillbaka en hel bil med bromsar idag,
I väntan på det storstädar jag sovrummet och tvättar bäddmadrass och övrigt sängtextil.Mannen ska få torka och dammsuga sängen.
Molnigt och 18 grader
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Här är växlande solighet med 21 grader i skuggan.
Idag tar jag en taxi och flyttar in hos tre nya katter för passning…
Ösregn här, 16 grader. Så jäkla skönt. Idag lämnar jag tillbaka hundarna jag passat och flyttar hem till föräldrarna för att passa katt till på söndag. Får ofta frågan om jag inte ska köpa egna djur och jo, nån gång i framtiden när min ekonomi är stabil och säker. Men fram till dess har jag faktiskt inget behov av egna djur. Har både hundar och katter bland vänskapskretsen som regelbundet behöver passning, så det är nästan som att jag har egna djur ändå.
#4: så skönt det ser ut!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9: här ute kopplar man av. Bild på mannen o sonen efter lite brygghäng
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
När jag gjorde frukost imorse så dök det upp några märkliga moln på himlen, så jag skyndade mig att fotografera dem. Tur det för två minuter senare hade de upplösts. Ytterligare några minuter senare kom ösregnet och efter tio minuter den första - och hittills enda - åskknallen. Temperaturen sjönk från 18 till 16 grader.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#12 Häftiga moln. Ser ut som en port nästan.
/Maria
#13: Ja, på bilden ser det nästan så ut. I verkligheten såg molnet mer ut som en spiral. (Lyckades inte få med hela på fotot.) Trodde först att det kanske var någon form av "liggande tromb", men jag vet inte ens om det finns några sådana. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#12:
Otroliga moln 🌧
Häftigt ! 😊
HH 🙂
God förmiddag 😊
Här vräker regnet ned 🌧️💦 så Zaki vägrar gå ut 🐕
Får se vad det blir idag.
/Désirée
#15: Tack. 😊
#14: Liggande tromber finns, vad jag vet. Har i alla fall läst om sådana någon gång.
Ser i alla fall häftigt ut.
#18: Det visste jag inte. Då kanske det var en sådan jag fotograferade, fast den höll på att upplösas. 😊
Sol och 24°.
Vågar nan önska sig 1 moln 😲
Önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2023-07-12 12:37 av beem

Nej vi får inte tillbaka bilen idag.När de bytt bronsledningen upptäcktes det att även bromsslangen behövde bytas
Stolt ägare till tre La permer