Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 157 ggr
DesK
1

Årets sommarpratare 2023

Brukar ni lyssna på årets sommarpratare?
Hittills har Annie Lööf fd partiledare för C, Renée Nyberg programledare, Axel Gordh Humlesjö grävande journalist, Andreas Cervenka ekonomijournalist och Jessie Sommaström årets kock 2022 pratat och alla har varit riktigt intressanta att lyssna på 😊

/Désirée

Fridaaaa
2

Nej brukar inte vara några intressanta med. I år var det väldigt glest med intressanta i mitt tycke.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2

Ett jättebra program.
Jag undrar om det finns liknande koncept i andra länder?

/Maria

DesK
1

#2 Ingen aning! Ska försöka ta reda på det 😊

/Désirée

Tarotstollan
1

Det har hänt om det varit någon jag verkligen velat lyssna på men tyvärr är både tiden fel och jag glömmer fort.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

DesK
4

#4 Det finns drygt 500 inspelade sommarprogram på srplay att lyssna på när du har tid och lust.
Sedan uppmanar jag alla till att också våga lyssna på sådana sommarpratare som ni kanske inte direkt kan relatera till. Ni kan få många fina tankar och insikter!

/Désirée

Tarotstollan
2

#5. Bra idé!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sindri
3

Följt programmet så länge jag kan minnas. Ett absolut måste.
Så många fantastiska program man hört och så många nya människor man lärt känna och så många kända man lärt känna på ett nytt sätt. Det är lite skillnad på Pekka Langer och Torsten Ehrenmark jämfört med dagens pratare…..

Och tack och lov för SR Play.

Vixxen
5

Ett bra program och perfekt att man kan lyssna i efterhand!

Brukar försöka lyssna på alla, men ibland blir det för ointressant.

worst
3

Ja, jag lyssnar på Sommarpratarna. Jag ger alla en chans på tio minuter, en kvart, sen bestämmer jag om jag vill lyssna klart!
Man får verkligen nya input av en del som pratar om nåt man aldrig tänkt på innan. En del förvånar och en del är förutsägbara, en bra förvåning kan göra min dag!

aggeelin
4

Jag har lyssnat alla i år och de är intressanta. Det finns alltid en anledning att lyssna på en okänd person, det finns alltid något intressant att ta del av.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

beem
2

Jag tycker Hooja var så bra. Fina samtal mellan de två utan hög skrytnivå. Jordnära och fina. Se skriver också bra och roliga texter.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris