Godmorgon tisdag 27 juni
Godmorgon på er.
Här är drygt 15 grader och mulet. Undrar om det kommer nytt regn?
Ha en bra dag alla.
/Maria
- Redigerat 2023-06-27 06:51 av Maria
Vaknade 04 av att det började regna- äntligen.
Idag ska vi åka ut i skogen o njuta. Att bara få känna alla dofter i skogen när det regnar .
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God morgon
Drömt en massa stressdrömmar i natt.
Det dyker upp nya tressdrömmar som jag inte tidigare drömt.
Jobbigt.
Sol och 16 grader nu på morgonen
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Morgon !
Sol sol sol 🌞 men möjligen några stänk kan vara på gång lite idag och kanske till helgen. Nu lider man med djuren och naturen och vilka följder det här kan få det känns inte alls bra.
Hela morgonen har jag känt lukt av brandrök av och till sån där lukt som när det är blött och släkt men inget står i tidningen och inget syns men nu kollar man noga kring bergen, skogarna med mera ifall en rökpelare skulle dyka upp men jag kan inget se och har vart uppe länge.
Önskar er en fin dag.
God morgon.
Mulet och 14 grader, jätteskönt faktiskt. Det ska komma mer regn nu under dagen.
God morgon 😊
Mulet och ca 16 grader här, chans att det kommer regna idag också. Idag ska jag ta tag i 2 dåliga samveten.
/Désirée
Det har kommit duggregn under natten. Vaknade till 15 grader och molnigt, så tacksamt verkligen. Ska vara lite "svalare" idag säger dem, dvs typ 25 grader istället för 30.
Idag ska jag till optikern, fixa nya glasögon för man får ett par solglasögon med styrka på köpet.
God morgon!
Regnat inatt. Superskönt!
Jag vill dock ha varmare än vad det är idag men regnet behövdes
Idag blir det simskola igen, sedan får vi se vad som händer.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon!
Regn hela natten, så skönt! Nu är temperaturen bara 16 grader och jag njuter! Skönt att slippa hettan…
Vaknade hos katterna jag ska vakta idag, de tittar misstänksamt på mej. De vill ha kvar sina ägare som fjäskar mer än mej, men de far ut i världen mycket snart!
God Morgon alla fina Livskvalitets människor 😊
Solen skiner inte idag och det tycker jag är skönt .😊🥰👍
Så njut av denna Tisdag vad än ni ska pyssla med.
Vill visa ett foto på min älskade dotter ❤️Som jag är så stolt över.
Sedan håller jag på att grädda pannkakor till pappa 😊😍❤️
Varma kramar 🥰
Soligajag1
(Lånar ett foto av min dotter. Hoppas det är ok. )
HH 🙂

Två kubik blandved inköpt och staplad
#11 Jättebra ju.
Gissar att inte så många tänker på att elda i brasa just nu😃
/Maria
#7. Kan du inte beställa glasögon med inbyggda solglasögon istället?
Jag behöver aldrig tänka på att ha extra glasögon med mig, de är redan i glaset och mörknar så fort det blir ljust.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#13 Vet jag flera som testat och ibland fungerar det inte så bra, och då blir det för mörkt inomhus tex. Många som inte rekommenderar det :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14. Det har jag aldrig hört innan. Jag har nog haft inbyggda sen 80-talet.
Aldrig haft problem med det, då jag vet att det är lite mörkt när man går in och bara att ta det lugnt i några minuter.
Då är det värre när det är kallt och man går in och det blir precis dimmigt och jag inte ser någonting utan måste ta av mig glasögonen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#13 Nej jag avskyr det. Jag vill inte alltid att glasen blir mörka även om det är ljust. Ofta vill jag titta på saker med normala glasögon. Jag vill kunna bestämma själv när jag behöver solglasögon.
Jag fick i allafall ett par vanliga, ett par solglasögon och synundersökning för 1800 kr totalt. Kändes som ett väldigt bra pris!

#13 Jag har det och har så haft i alla år jag har haft glasögon.Tycker det är så enkelt.