Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 164 ggr
Maria
5

Godmorgon måndag 26 juni

God morgon på er.

Strålande sol med blå himmel och 17 grader så det kommer nog bli en härlig start på veckan.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Zadeira
3

God morgon. Sval och skön morgon med 16.5 grader, får hoppas det håller sig lågt resten av dagen. Har inga planer för dagen, ska försöka vila inför praktiken imorgon. Är skiträdd att jag kommer behöva avbryta.

Calcifer
3

God morgon. 14 grader och sol.
Och nu är det dags att sova höhö
God natt!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

TatsuOni
2

God morgon! 15,6 grader och djuren har fått frukost, så nu är det min tur.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

DesK
1

God morgon 😊
Varmt och soligt här, så nu får jag gå ut och vattna innan frukost. Sen blir det frukost på altanen. Ha en fin måndag.

/Désirée

MonicaLagerquist
2

God morgon
Tiden rusar och jag hinner inte med.

Nåväl sol och nitton grader.

Ev besök hos pappa idag.

Ha en bra dag.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lakritz ligger och ser ut över sin pyttelilla trädgård 🙂

/Maria

worst
3

God Morgon!

Solen skiner genom skitiga fönster och det är redan 23 grader! Blir kanske över 30 grader idag också? Hu!

Framåt kvällen blir jag hämtad och flyttar in hos tre katter som jag ska passa denna veckan. Så idag packar jag kläder, mat och nödvändigheter och väntar på att det ska bli dags…

aggeelin
3

#6: så fint han har det Lakritz!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Nu har jag plockat sommarens första tomat!

Nu är det sista arbetsveckan före semestern och jag känner mig lagom peppad. Men det är en del att göra så det är bara att sätta fart.

Maria
3

#8 Ja det är faktiskt ett perfekt boende för en innekatt 🙂

#9 Oj så gott. Nu får ni festa😉

/Maria

aggeelin
3

#10: ja den var god och fler på samma planta är på gång. De andra dröjer lite innan de kommer. Jag måste binda upp och sköta om nu någon dag så blir det bättre.

Maria
2

Det är alldeles mörkt inne och ute. Regnet häller ner. Rakt ner. Det åskar och blixtrar.
Snacka om urladdning.

/Maria

Zadeira
3

#12 Så avis jag är! Här kom det typ lite duggregn i en kvart, med två åsk-knallar. Väntade spänt på mer men nu börjar det redan torka upp igen.

[The Wolf.]
2

#12: Det låter riktigt härligt med regn och ser på SMHI-s radar att det blixtrar på rejält nedåt landet.

Vi får inget alls en liten skvätt på 0,5 mm i morgon det är ju inte ens en droppe i havet men framåt den 8 Lördag då ser det ut att komma men dom ändrar hela tiden så jag tror inte på det fören jag ser det.

Nu är det så rysligt torrt så jag hoppas innerligt vi får regn och gräsmattorna är så förstörda både av solen men också isbrännan som var efter vintern.

Önskar er alla en fortsatt fin dag 🙂

DesK
2

Nu regnar det rejält här också 💖

/Désirée

MonicaLagerquist
1

Vill ju också ha regn

Stolt ägare till tre La permer