Godmorgon torsdag 15 juni
God morgon på er.
Himlen är lite skyig och det är 17 grader ute.
Ha en fin dag alla.
/Maria
God morgon 😊
15 grader och sol nu, men det kanske kommer regn senare idag. Önskar alla en bra torsdag.
/Désirée

Godmorgon!
Ännu en hemsk dag i tvättstugan väntar, men blir nog klar på några timmar…
Just nu så varvar någon sin motorsåg så att det ekar mellan husväggarna… klockan sju på morgonen!!!!!!!!
Godmorgon
Rejält trött och öm i kroppen. Slutar jobba 18:30 ikväll. Gick på detta passet i tisdags morgon. Har en hund på övernattning.
Hoppas orka med stallet ikväll.
Kommer bli ännu en varm dag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
Börjar bli varmt i huset nu, även på nätterna
God morgon.
Det är redan 16 grader ute, men mulet. Regn hade verkligen varit efterlängtat!

God morgon
Sovit som en stock.Ska straxt gå ner till byn innan det blir allt för varmt.17 grader och sol nu
Ha en bra torsdag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Jag ska borsta tänderna och sedan iväg till jobbet. Och så väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp mig, så att jag kan boka en tid för min envisa bihåleinflammation.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
God kväll!
Varm och skön dag i dag så har varit lite skönt ändå att vara på jobbet där det är bra AC 😊Tog en liten promenad på lunchen och det kändes som att vara i sydeuropa. Är värmekänslig så måste passa mig när det är lite varmare temperaturer.
/Christina
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kom hem från stallet för en liten stund sen. Härligt att vara igång igen efter 16 år.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering