Godmorgon tisdag 13 juni
God morgon på er.
17 grader har vi här just nu och strålande sol.
Hoppas ni får en fin dag.
/Maria

God morgon!
Nu är det tolv grader och strålande solsken, det duger!
Idag ska jag fasta fram till ettiden, då jag ska lämna blodprov. Besvärligt, men nödvändigt. Jag tar med mej en macka ut på stan, så kan jag göra några ärenden till, efteråt.
#1 Så söööööt!
- Redigerat 2023-06-13 06:56 av worst

God morgon
22 grader och sol.
Vi ska ut på sjön idag men innan dess måste jag vattna i växthusen.
Ha en bra dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare

#2 Jobbigt att fasta .Bar att ha matsäck
med sig.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon.
Här är det 13 grader och jag har öppnat ut för att vädra ner temperaturen inne. Igår var det över 25 grader på eftermiddagen, och det ska bli lika varmt idag.
#1: å en så söt hund!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 😊
Soligt och varmt, mycket bekymmersamt med denna torka! Vi behöver regn för att vi ska få mat på våra bord och naturen ska må bra.
F ö har jag sovit riktigt gott många nätter i rad nu och därmed varit mycket piggare och gladare på dagarna 😊
#1 Så söt vovve 💖
#7 Flisan är så fin och roligt att få se alla bilder på henne och dina växter. Flisan har en speciell plats i mitt hjärta, för min yngsta dotter heter Felicia, men kallas för Flisan av oss i familjen 😍
/Désirée
- Redigerat 2023-06-13 08:43 av DesK
Jag är så tacksam för läkaren jag har på neurologen. Han har telefontid varje dag och nu behövde jag nya recept.
Kollar efter samtalet och recepten finns redan på plats. Han är suverän ❤️
/Maria
Missade samtal från vc igår kväll, de ringde efter stängning, pga att jag jobbade
Hoppas att de återkopplar idag eftersom man inte kan nå dem direkt utan är enbart via tidsbokning av telefontider, jättedumt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Stallet idag igen , ska bara vänta tills klockan 16 så ska ägaren till medryttarhästen komma och hämta mig (vi brukar samåka). Är väl mest det jag ska göra. Ska ev boka en lektion hos en tränare också.
Hoppas alla får en fin dag

12 Så härligt 🙂
/Maria

#12 Det ser så somrigt ut!!!

#8: så roligt att du gillar bilderna på Flisan eller … marodören, som hon kallas ibland. Hon brukar alltid sova på natten i min säng men inatt råkade jag väcka henne och sen jagade hon myggor en stund. Hon gick på kanten runt sängen och hoppade efter myggor. Hon råkade ramla ner på mig två gånger, den ena i mitt huvud. Tre kilo katt känns när det kommer farande!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet