Godmorgon måndag 22 maj
God morgon på er.
Här är strålande sol och 18 grader.
Det blir nog en varm dag.
Ha en bra start på veckan alla.
/Maria

God morgon
Elva plusgrader och halv mulet.
Idag ska vi försöka få upp masten.Förra veckan bara rusade iväg.
Ha en bra början på veckan.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon. Ska bli varmt och vara soligt hela dagen.
Jag drömde dock inget annat än vidriga mardrömmar och vaknade flera gånger så rädd att jag hade svårt att andas så frågan är om jag orkar njuta av dagen med tanke på hur trött jag är. Blä för mardrömmar. 😒
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
God morgon. Redan 15°C och fint väder, ska bli riktigt varmt senare☀️
Mycket som står på att-göra-listan idag. Har inte sovit en blund, så det kan nog bli kämpigt. Men men, förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll😊
/Fia ☁️
God morgon 😊
Halvmulet, 15 grader och det ska bli åska idag. Blir en tur till Nossebro idag 😊
/Désirée
Hade precis lagt mig till rätta i soffan då jag fick en påminnelse till mammografi kl 9.30.
Himla tur att jag har egen chaufför 😄 och att det tar max 10 min till Sahlgrenska.
Nu är min puls hög haha .
/Maria
Himmel, jag är redan klar och sitter på spårvagnen.
/Maria
God förmiddag. Ska tydligen bli 24 grader här idag! Jag hade planer på att städa och tvätta, men om det ska bli sånt väder vill jag hellre gå ut.
Goddag.
God dagens i tråden !
Mulet men varmt och åska väntas i morgon det välkomnar jag med öppen famn som älskar när det blixtrar och dundrar 🌩
Hoppas ni alla har en härlig dag.
Jag har en tid på vårdcentralen kl.13 och fasar för att gå dit i värmen. Det är uppför nästan hela tiden och mitt i solen. Enda skuggan kan vara under något enstaka träd.
Mest rädd för att sockret skall sjunka så jag blir dålig.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!