Godmorgon måndag 24 april
God morgon på er.
Här har vi 7 grader och lite svårt ännu att se om det är klart väder eller inte.
Ha en bra start på veckan alla.
/Maria
God morgon!
/Désirée
God Morgon !
Två grader här och jag har nyss vart ut och krattat löv samt tagit reda på några lövhögar innan snön kommer för vi har gul varning i morgon så vi får se om det blir så mycket som dom tror men nu slipper lövhögarna snöa över och bli blöta.
Ha en fin dag alla 🙂
God morgon !
Jisses , , jag är fortfarande trött efter igår , , blir en lugn Måndag ,
Bara 2 + och grått ute , , regn med.
Ha en fin Måndag alla.
HH 🙂
God morgon.
8 grader och blött ute. Ska fortsätta komma några skurar under dagen.
Blev sent igår så jag är trött, måste dock skynda mig iväg nu. Rastat fåglar och fixat allt som måste fixas innan jag försvinner iväg.
God morgon! Idag ska jag göra tusen saker men hinner ingenting egentligen. Om mamma bara kunde fatta att jag inte orkar springa runt på fyra olika ställen… 🫤
Aja. Ha en fin dag alla! ❤️
#5:
Ojojoj, , Låter som jag på 10 olika ställen samtidigt !!
Hahah, , kan inte annat än skratta , ,
Loppiset igår va i en Skola som är enormt stor , , Loppis borden va dem små borden i alla klassrum , tur att ja hamnade i ett utav dem bästa klassrummen ochi ett hörn, , glömde ta bilder , , synd .
Men men , , det va så skoj!!
Hoppas på ett nytt Loppis snart!!
HH 🙂
God morgon!
Hemfärd från Österlen idag, vi har haft en härlig långhelg här nere. 🙂☀️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
God morgon!
Dimmigt ute. Ledig måndag efter jobbhelg, det är skönt.
Idag blir det veckohandling och städa
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Morgon.
Plus 3 o molnigt.
Sista ridningen på min ridskola idag. Snart flyttar dom till ett nytt stall,okej,det nya stallet är närmre mig men är jobbigt att platsen byts.
Det stället har varit min trygga punkt i 6 år o fick mig att orka leva. Men ny byts platsen.
Som en vän sa:andan finns kvar fast det är ett nytt stall.
Bilder på det gamla stallet.💙

God morgon
Mulet och fem plusgrader.
Ha en bra början på veckan
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God eftermiddag. Har flängt runt stan idag för att hämta en kopia på mitt hyreskontrakt, lämnat in papper om tandvård och varit på möte. Socialtjänsten ska hjälpa mig med nån form av sysselsättning, att jag får komma till en arbetsplats men utan krav som vid arbetsträning anordnad av FK. Detta är i princip bara så att man får assistens att komma hemifrån nån timme i veckan, får inga pengar eller så för det men det går att kombinera med sjukskrivning på 100% utan att påverka det. Han skulle ringa runt till hunddagis, stall och 4H-gårdar och leta plats åt mig.
Jag har ju jobbat som häst och stallskötare fram till jag blev sjukskriven för 12 år sedan, och är det nåt jag saknar så är det morgonrutinen i stallet! Den tar jag gärna en dag i veckan i valfritt stall häromkring.
#11 Hoppas att allt löser sig med FK.
/Maria
#12 Tack! Det blir säkert bra i slutändan, men vägen dit är inte direkt rak och smidig om man säger så 🤣