Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 163 ggr
Tarotstollan
4

Den stora älg vandringen 2023.

Den har startat nu, någon som skall följa eller titta lite då och då?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
1

Jättetrevligt! Jag tittar ibland. 😊

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Maria
0

Jag tittar också fast väldigt sporadiskt.

/Maria

citytjejen
2

Har tittat lite då och då, väldigt trevligt!

Blir lite nostalgisk av att se det för när jag var liten brukade jag, mamma och pappa ta bilen till Gålö (halvö i Stockholms södra skärgård) på kvällen och kolla efter älgar, rådjur och harar. Fanns en hel del djur där. Jag hade även en liten anteckningsbok där jag skrev ner hur många rådjur vi sett osv, älskade det 😀

/Christina

[Vandra i Skönhet.]
1

Är faktiskt lite dålig på att se på det i år har det inte blivit av men vi har mycket vilt här omkring ändå så kanske är det därför som jag inte hänger på det så mycket fast lite har jag ju sett om än inte just i år.

Tycker det är en kanongrej dom gör för alla har inte vilt omkring sig så som stadsbor så det där är alla tiders att dom sänder så att alla kan få möjligheten att se 😎

Scorpio97
0

När jag pluggade hade jag gärna det igång och tittade lite halvt. Jag tycker det är avkopplande att se/lyssna på och ger bra möjlighet till micropaus när något mer spännande händer.

Nu när jag jobbar har jag inte kollat. Har inte möjlighet under arbetsdagen, och efteråt prioriterar jag annat :)

//Jessie

[Mulka]
1

Jag kollar inte men jag vet att programmet finns. 😊

[_.djur.vän._]
0

Jag har extremt dålig tålamod så jag skulle inte orka vänta på att se några djur ;)