Godmorgon fredag 30 december
God morgon på er.
Sex grader och regn här.
Hoppas ni får en fin fredag. Årets näst sista dag.
/Maria
God morgon.
Här är det 5 + och mörkt som i natta , halt ute nu så vi alla måste gå försiktigt så vi inte ramlar och slår oss fördärvade.
Ta det lugnt .
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
#1 Det är ju nästan natta fortfarande😃
/Maria
Godmorgon.
Vaken sen 04. Alltså är vi hemma från stugan 😄
Snart är tvättmaskinen klar. Sen starta en ny.
Långpromenad med sigge idag. Sen städa burar.
En kollega från bräkne-hoby kommer och hälsar på idag. Tar med sig 3 kaniner hit och 1 hem till sig som flyttar till sitt nya hem om en vecka.
Måste till granngården för att köpa spån och havre
Sen börja förbereda nyårsmiddagen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3 Alltid saker att göra och förbereda.
Och saker till djuren på det.
God morgon!
Inte mycket kvar på detta året - inte klokt egentligen.
Sa det: Från juni så säger året bara poff.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4: framförallt när vi inte varit hemma i några dagar. Frukost avklarad.. Snart ut o gå. Reflexer och ficklampa
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God morgon
Mulet och fyra plusgrader.
Städning och matlagning står på dagens att göra litsta.En av sönerna med fästmö kommer hit ikväll och vi ska äta en tre rätters är det planerat
Ha en bra fredag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Sovit ca 30 minuter i natt. Här försöker solen ta sig igenom molnen och lyckas lita grand!🌥️ Runt + 4 grader.
Har tvättstugan, lika tråkigt och jobbigt som alltid, får sova några timmar när jag är klar.
Skulle behöva gå ut och handla lite men får vänta tills i morgon, min rygg pallar inte det efter trappspringet och tvätten.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vi är nästan helt friska (men trötta) från nån slags förkylning/influensa. Mannen blev sjuk på julafton och jag på annandagen. Har varit feber och hosta och all julmat står kvar i kylen 😏
/Christina