Godmorgon Fredag 9 December
God morgon.
Bara tre minusgrader, en vÀldig skillnad mot igÄr morse nÀr det var minus Ätta. Ingen mer snö Àn den som föll igÄr kvÀll, sÄ det ligger runt en decimeter pÄ marken. Prognosen sÀger att det ska komma mer senare idag.
God morgon! -2 ute och ca 3 cm snö, hÀrligt.
God morgon pÄ er.
HÀr har vi tvÄ minusgrader.
Det Ă€r i alla fall fredagđ
/Maria
#3:
Toppen att ni inte har sÄ kallt .
HÀr Àr det -7 grader , vart upp i 2,5 timme .Kunde inte sova mer. . sen tÀnker jag pÄ min goå vÀninna som hamnade pÄ Akuten igÄr och fick stanna kvar , dem skulle hÄlla koll pÄ henne och ta en del prover för att se vilket felet Àr.
TÀnker pÄ henne. Min goå vÀn Marianne.
Har skrivit ett mail till henne , Ă€ven ett mess pĂ„ messenger. Ănskat henne en myspys dag, hoppas hon sovit nĂ„t. Vet sjĂ€lv av erfarenhet att det Ă€r svĂ„rt att sova pĂ„ lasarett , kommer ihĂ„g dĂ„ jag ramlade pĂ„ jobbet . Kom till lasarettet , fick stanna kvar 2-3 dar , urk , kunde inte ens gĂ„ pĂ„ toa sjĂ€lv, min lĂ€kare Lennart bara skrattade och sa: Kom ihĂ„g Hille , ring pĂ„ klockan nĂ€r du ska gĂ„ pĂ„ toa. Du fĂ„r inte stödja pĂ„ foten.
Sen fick jag sÄklart Äka fÀrdtjÀnst hem .
Blev sjukskriven i 6 veckor , tror du chefen va glad??Inte , , hon tyckte att jag skulle komma i rullstolen och baka degen . .
Chefer. .
HH đ
God morgon
Minus sju grader och mannen eldar i kakelugnen till katternas förtjusning.
Ăr sĂ„ trött pĂ„ att kĂ€nna mig klen.Tycker att det Ă€r dags att bli frisk nu.
Ha en bra fredag.
Stolt Àgare till tre La permer
#8:
SÄ hÀftigt !! Mys pÄ Lakritz !!!
HH đ
#9 Jag har öppnat ut för honom men han bara sitter och tittar i dörröppningen đ
/Maria