Rensade gamla filmer (CD)
Bra filmer!
HÄller med om att det Àr svÄrt. Man vill kunna se dom, men vill inte behöva förvara dom. SvÄrast tycker jag Àr med filmer som inte gÄr att streama eller köpa digitalt.
Mvh // Johan
Vi har mÄnga gamla filmer pÄ CD-skivor men ocksÄ filmer pÄ kasettband. SvÄrt att göra sig av med dem nÀr sÄ mycket blir digitalt⊠sedan Àr det verkligen nostalgi att fÄ titta pÄ Disney filmer pÄ kasettband. Kommer ihÄg hur jag som barn bara Àlskade att fÄ snurra tillbaka detta bandet för att fÄ se om filmerna :P
Vi har ett par hundra filmer pĂ„ dvd och bluray-skivor men det Ă€r sĂ€llan som vi ser pĂ„ dem nuförtiden. De fĂ„r utgöra inredningsdetalj pĂ„ vĂ€gghyllor đ
/Christina
Jag har massor av filmer men tyvÀrr kan jag inte se dem eftersom jag inte kan stÀlla in tvn sÄ jag kan titta pÄ dem.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja vi har alldeles för mÄnga filmer, vi har mÄnga hyllmeter bÄde hemma och i sommarstugan, min man dras mot DVD hyllan pÄ alla loppisar han Àr pÄ, ibland kostar de bara 5kr st och en del Àr forfarande inplastade. Jag brukar fÄ honom att lÀmna tillbaka en del redan pÄ loppisen nÀr han kommer med stora travar vi har inte plats och sÄ ofta tittar vi inte pÄ dem. Vi tittar frÀmst i sommarstugan, i det rummet som vi har kaminen gÄr det inte att titta pÄ tv eftersom urtaget till tv Àr i köket men vi har en tv +dvdspelare inne vid kaminen sÄ Àr det kallt pÄ fredagskvÀllarna nÀr vi kommer dit sÄ sitter vi vid kaminen och tittar pÄ film eller nÄgon serie pÄ dvd
Den hÀr trÄden dök upp efter ett trollinlÀgg men det roligaste var att jag fick tillbaka min film "Blinkande lyktor "som jag skrev om i #3.
Förra helgen kom min bror och hade hittat den hos sigđ
/Maria
#3: riktigt bra filmer pÄ bilden! "Svart katt, vit katt" t ex.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#10 Ja, den Ă€lskar jag. Har sett den flera gĂ„nger đ
/Maria