Godmorgon fredag 19 augusti.
God morgon på er.
Jag har sovit länge för att vara mig.😉
Vi har 18 grader hos oss och småmulet.
Ha en fin fredag alla.
/Maria
God morgon !
Jag har sovit och sovit , , pratade med en sköterska igår , , hon sa att jag säkert har någon inflammation i lederna .
Ska beställa till till dr:n sen .
Här har det spöregnat hela natten , , vilket oväder.
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
God morgon!
Börjar kl 13.30. Första jobbhelgen efter semestern.
Ska bli svalare i helgen, hoppas på det, skönare att jobba då.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon.
Dimma och 17 grader. Prognosen säger regn och åska senare. Marsvinen lär få stanna inne idag.
#2:
Okej , Jobba lugnt !!
HH 🙂
#5:
Så vackra blommor !!
Njut av denna dag !!
HH 🙂
Ledig dag. Eller jag har fortfarande hunden som sovit här hela veckan.
Nu ska vi över till stugan några timmar. Ska gå en promenad, bada och kolla hur våra fruktträd mår.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nu har vi varit och storhandlat på COOP för första gången. Har blivit medlem där.
Jättefin affär men sååå stor.
Det tar säkert ett tag att vänja sig vid hur man hittar i affären. Jag tyckte jag var överallt och jag gick och gick…
/Maria
Här är fuktig vidrig värme och 22 grader. Solen har kommit fram nu och jag hoppas att den torkar upp fukten så det går att andas, svetten rinner av mig redan.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#10 Så gott.
Här är jättevarmt. Jag har gjort Toscansk soppa som vi ska ha imorgon. Inte så härligt att stå och laga mat vid en gasspis nu i värmen men jag har ställt ena fläkten på behörigt avstånd😉
/Maria
God eftermiddag!
Plus 26 o sol.
Ska snart äta mjukglass.
#14:
Mums va goda dem ser ut .
HH 🙂
Det var en båt tripp där man fick gå på kompass. Man hade inte sikt mer än bara runt båten. Lampor på och ta det försiktigt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#16 Minns en gång då vi gick in i dimma/sjörök utanför Kärringön med vår segelbåt. Det var helt vitt allting runtomkring. Jag stod i fören och kunde inte se sittbrunnen. Kunde knappt se min utsträckta arm.
Vi slängde dragg direkt och alla närliggande fyrar gav larm.
Det var riktigt kusligt och tog ungefär en halvtimme innan det släppte.
/Maria
#14: å så roligt med persikor!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#17: som tur är så har vi inte så långt över. Men tur man har kompass.
…………………………………..