Godmorgon onsdag 17 augusti
God morgon på er.
Det är fortfarande mörkt ute men är hela 20 grader.
Ha en fin dag alla mitt i veckan.
/Maria
Godmorgon
Idag fyller äldsta sonen 15 år. Han ska upp tidigt och åka till Kalmar med pappa för att göra sitt teori prov för moped/a-traktor. Jag kommer klara det galant. Har pluggat så mycket.
Själv måste jag göra tårta nu på morgonen. Tårtbotten jag gjorde igår blev helt misslyckad så får börja om.
Kommer bli ännu en varm dag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 😊 Det har varit en varm natt och dagen blir säkert varm. Idag blir jag bjuden på lunch i stan. Det blir ett trevligt avbrott i vardagen. Ha en fin onsdag.
/Désirée
#1 Grattis till sonen.
#2 Jag/vi sover med golvfläkt i sovrummet. Den är nästan ljudlös och välbehövlig.
/Maria
#2: vad trevligt. Såna saker betyder så mycket.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon!
Plus 19 o moln.
Min dag har varit enkel:
Vaknade av att min mamma kom in o skrek att hamstrarna bråkar och har gjort det i 25 minuter. Flyger dit,tar upp Kiwi i en petbox,kollar så Alaska är okej. Det är han. Leter efter Eclipse. Sprider ut mat,ropar o prasslar. Då brukar dom alltid komma men inte nu.hittar honom i ett hörn livrädd. Fiskar upp Eko i en kopp med mjölmaskar.
Häller ut honom i handen och klappar. Känner att det är sand vid nacken. Ser ner där för att inte att det inte är sand,det är blod. Torkar av lite lätt med papper och sätter ner honom.
Kiwi blir satt i lekhagen i väntan på en ny bur.
#4 Jaa, det gör det 😊 Dubbelgrattis till sonen 🎂
/Désirée
#1 Håller tummar och tår för honom!
Kaninerna är i hagen. Skye har fått komma till sina kompisar igen.
Jag är ledig idag. En fördel med jobbet: Ledig vardag ibland.
Jag hoppas dock att de ändrar på schemat, varannan helg är så drygt att jobba.
Ska bli 30 grader idag här.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon
Mannen ska till granen på gatan nedanför oss.
Själv ska jag fixa lite här hemma och sen blir det en sväng med hunden.
Ikväll är det möte på katthemmet.
Mulet och det känns lite kyligt nu på morgonen.
#1 Grattis till sonen.
Min syster fyller år idag.
Stolt ägare till tre La permer
#10:
Jisses så mycket godsaker ( förutom surströmmingen)
Mysigt med syjunta .
Ha det så trevligt!!
HH 🙂
God morgon !
Tydligen kommit in i en sovperiod , , så här länge brukar jag inte sova ,
kanske för att jag tittade på Tv till 01 .00
Ha en fin Onsdag alla.
HH 🙂
Jag gick upp tidigt och har precis sovit 45 minuter i soffan.
Jag visste inte vad klockan var. Inte vilken dag det var heller. Trodde det var eftermiddag. 😃
/Maria
#11: kanske blir det de sista surströmmingarna vi äter … det är brist på strömming.
Ikväll blir det ugnsrostad paprikasoppa till syjuntan! Men jag har ingen stickning just nu, väntar på garn.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#15: Både jag och mannen älskar surströmming. Köpte en burk igår, filead strömming, 440 gr, 72:- . Ganska dyrt, minns inte vad det kostade förra året. Men då vi föredrar det framför kräftor så ……
#14: Fin bild. Vilken härlig plats att sitta på i värmen.