Godmorgon fredag 29 juli
God morgon på er.
Det ser ut att bli en solig dag men är bara 12 grader hittills.
Ha en fin dag fredag alla.
/Maria
God morgon! Solen lyser och det blir nog en bra dag. Idag ska vi äta ute på lunchbuffe på min favoritrestaurang, för första gången i år.
God morgon.
Sol och 12 grader här också. Dagen ska ägnas åt att stapla ved. Årsförbrukningen kom igår och ligger nu i en stor hög på uppfarten.
Godmorgon
Fortfarande trött. Men ser ut att bli en fin dag.
Igår tog vi en tripp till ett stenbrott för att bada. Vi lånade min svågers bil. På kvällen fick vi äntligen hem vår. Nästan en vecka sedan den gick sönder
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon
Sol men svalt.
Snart är juli slut.
Stolt ägare till tre La permer
Mer sovande än vaken, sovit ca 3 timmar. Skall på fotvård idag så jag har inget val. Runt 13 grader och sol enligt prognosen, orkar inte gå och kolla vad det är exakt just nu i skuggan.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God morgon 😊 sol här nu. Idag måste jag städa 😊
/Désirée
#3 Skönt att få hem den :)
God morgon!
Sitter med sonen med varsin skärm haha! Ja inte det optimala vid frukost, men sambon sover och är det ledighet blir det lite undantag då och då ;)
Se vad dagen har att erbjuda, solen skiner ute.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1:
Låter mycket trevligt! 😊🥰
HH 🙂
God Morron ,
Jag sitter ute i 🌞 solen , så skönt , 17 + och solen skiner från en klar himmel , idag ska det bli en varm och fin dag .
Väntar på att min tvätt ska bli klar ,
Sen hämta nyckeln till lokalen , betala och börja göra i ordning till Loppisen ,
Det är så skönt att få tillgång till Lokalen idag . Då kan man fixa o dona till imorgon / Loppisen . 😊
Bakade hallongrottor tidigt ,
Det blev 20 st , säljer dem imorn i lådor .
HH 🙂
6,3 km gjorda. Får dra ut mannen ikväll så jag kommer upp i mina 10 km.
Nästa vecka blir det en lättare vandring på ca 15 km. Jag är van att gå 10 km på en dag, inte allt på en gång.
Ser hur det går med min diabetes och mina värden. Blir att ta med sig både druvsocker och fika.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#11 Ja se till att du har med allting , var rädd om dig :)
Sambon och sonen åkte iväg en sväng, lite egentid för mig, behöver man ibland.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God dag!
21 grader här
Har inte direkt något att göra idag, ska sprätta ett par byxor och träna. Kanske bakar något. Ha en bra dag allihopa! 🌸
#14 Åh där har jag varit en del. Där är så himla vackert. Hela Kosterskärgården är ljuvlig.
Hur kan man sno en cykel på en sådan plats. Känns konstigt. Ön är visserligen stor men inte så stor.
/Maria
Snopet att få en lånecykel snodd.
Stolt ägare till tre La permer
#14:
Åhh, , så vackert det är , vilka bilder !!!
Vadå lånecykeln stulen?? Är folk så fräcka ??
Otroligt , ska man bli förvånad .
HH 🙂
#18:
Det är ju helt galet !!!
Ska man behöva ha ett larm på den , så den börjar tjuta ifall någon försöker ta den.
Ja , verkligen vackert där. Underbara bilder!!
HH 🙂