Godmorgon onsdag 20 juli
God morgon på er. 18 grader redan så det blir nog en varm dag.
Ha en bra dag mitt i veckan.
/Maria
God morgon
Ligger i sängen och slösurfar.
Det ska bli rejält varmt idag
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Ska bli 34 grader idag enligt väderprognosen. Det hoppas ajg verkligen inte. Det var 30 igår och jag svettades bara jag satt rakt upp och ner. Min kropp gillar inte värmen. Jag älskar solen, men tycker den absolut bästa temeraturen är när vårsolen börjar värma och man precis kan ta av sig jackan om man sitter i lä i solskenet. Värme ger mig smärtor och gör mig slö.
God morgon.
16 grader just nu, prognosen säger 31 och jag känner verkligen att jag inte vill. Det är fruktansvärt, alldeles för varmt.
God morgon 😊 Kört en kille till jobbet och det kom faktiskt några regnstänk, lite halvmulet än, men ska bli varmt idag. Tänker ägna förmiddagen åt att putsa fönster 😊
/Désirée
Jag vet att det är fel men jag har njutit av natten som jag gör för det mesta och nu skall jag strax gå och lägga mig och hoppas att jag sover över den värsta hettan.😴🥵
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon
Gått en kort sväng och det får räcka för idag.
Barnledig några timmar idag så det blir att vila. Imorgon kiropraktorn.
Vi har turen att ha bubbel badet och bra med skugga när det blir rejält varmt.
Tycker inte om när det närmar sig 30. Men bara inte göra någonting
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#7 Vacker utsikt 🙂
/Maria
#8: Tackar!
Visst är det.😍
Godmorgon!
Vaknade egentligen vid 6 på morgonen men somnade om av utmattning då jag städade i princip hela eftermiddagen och kvällen igår. Mens och mensvärk har man också i denna värme…
26 grader och klart här i söder iallafall, men kan bli varmare. Gäller att ta på sig solskyddsfaktorn när jag ska ut för att köpa foder till Bevies. Men först ska jag äta brunch och putsa fönstren så jag kan göra lite mysigt i fönstret senare.
Ska ta mig till museet idag! Malmö hus slott är väl tanken, var länge sedan jag var där och det brukar vara rätt så svalt där inne.
Godmorgon!
27 här och har regnat. Efter 40 grader hela dagen igår så är 27 super kallt, men skönt! Igår kunde man ju inte ens gå ut.
Imorgon så åker vi hem. 18 timmar i bil.
Kommer att sakna allt här, men samtidigt så otroligt skönt att vara med mamma och Kiwi. Nästa gång jag åker så åker jag inte utan dem.
Ha en bra dag alla!
#10: åh nej. Hoppas att det blir bättre med mensvärken ❤️
#13 Hallon som är så gott. Slår jordgubbar med hästlängder 😉
/Maria
Hallon är så gott! Men än så länge mycket omoget.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag!
Sitter i skuggan på vår uteplats och myser och nätshoppar 😊
Vi har mest tagit det lugnt idag, rensat lite skräp, vattnat blommor och sånt. Ikväll tar vi motorcykeln till Vaxholm där vi ska äta middag på hamnkrogen som ligger där 😀
/Christina
Det låter mysigt.
Stolt ägare till tre La permer
#17: Det är väldigt mysigt, såna här dagar är magiska 😊
/Christina
#16 Jag tycker också det låter mysigt😉
/Maria
#13:
Helt fantastiskt . I denna hetta !!! Va duktiga ni är !!!
Hallon tycker jag är godare än jordgubbar.
HH 🙂
#19: 😊
/Christina
Bara jag och yngsta sonen hemma. Tonåringen är med sin farbror och pappa kommer snart hem från jobbet.
Detta innebar att vi först åkte till hundbadet så både barn och hund kunde bada. Till middag kl 20 blev det kebab wraps.
Sen gjorde vi drinkar och hoppade i badet.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering