Godmorgon måndag 27 juni
God morgon alla morgon pigga härliga människor.
Jag har sovit och sovit , för visst blir man trött av denna värme ? Det blir jag .
Idag kommer det att bli 31 + här i Västerås / Västmanland .
Nu är det 21 + och klockan är 06.30
Skulle behöva bada idag vid en sjö eller nåt annat ställe.
Jag ska dricka mycket vatten så jag inte får ont i huvudet.
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
- Redigerat 2022-06-27 06:36 av Maria
God morgon.
Här är 19 grader. Det ska bli en varm dag igen så vi får väl se.
Ha en fin måndag alla.
/Maria
God morgon.
Här är det redan 18 grader. Prognosen säger 29 senare idag och jag känner bara att jag inte vill. Det är för mycket.
God morgon
+21
Vi ska strax ta med hunden på en tur i skogen och sen ska vi träffa prästen vid kyrkstugan.
För övrigt inga direkta planer
Stolt ägare till tre La permer
God morgon 😊 Mulet och varmt, det ska visst åska idag också. Idag blir det hjälpa en av våra nysvenskar 😊
/Désirée
God morgon!
Jobbhelgen över. Varmt har det varit men rullat på.
Idag ska det bli 30-31 grader också. Men måste veckohandla.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
Plus 17 o stekande sol.
God förmiddag. 27 grader och mulet men fortfarande hemskt kvavt. Spenderar i princip dagarna med att sova och vara slö medans jag är mer produktiv under de kallare nätterna.
Men lite svalare är det ändå så ska göra lite ärenden trots allt.
I dag hade jag velat ta det lugnt men tyvärr måste jag ut, skall på ögonbottenfotografering.
Var ju ute i går i värmen och höll på att tuppa av, fattade inte att värmen skulle vara så svår på min diabetes. Jag kunde knappt flytta mig och svetten forsade av mig, fick magkramp, illamående och var yr.
Kunde inte ta mig hem för egen maskin utan jag fick ringa min äldsta moster som var hemma som tur var och kunde komma och hämta mig och köra hem mig.
Mår fortfarande inte 100 %.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hej och hå i värmeböljan😅
Idag blev det hemarbete och en liten tur till vårt lokala Ica, inte tal om att fara iväg längre än så i detta gassande. Nu är jag färdigjobbad och sitter i skuggan på uteplatsen. Har skurit upp en vattenmelon som jag och mannen ska avnjuta så snart han kommit hem😀
/Christina
#10 Det som är så gott att doppa i lite flingsalt. Mums🙂
/Maria
#11: Åh, det måste jag testa, låter väldigt gott😀
/Christina
#12 Så får man i sig både vätska och salt😉
/Maria
#13: Så himla smart! 😀😋
/Christina
Din stackare hoppas att du mår bättre idag.
Stolt ägare till tre La permer