Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 200 ggr
HaMsTeRpLaMsTeR123
3

Godmorgon torsdag 23 juni

Ett mycket tidigt godmorgon här ifrån! Har inte ens gått och lagt mig för idag 🤧

10 grader just nu

Måste verkligen gå och lägga mig :]
Börjar få huvudvärk..
Ha en bra dag allihopa!

Soligajag1
1

God morgon !
Jag har sovit och sovit , , lite trött när jag varit med pappa i två dagar , ska följa med honom i sjuktransporten hem idag . Sen prata med personalen där.

Sedan hemåt , , handla inför Midsommar .

Nu är det 14 + ute , halvklart . Ska även ta en promenad ute i skogen , lugna nerverna.

Ha en fin dag alla.

#Amelié , hoppas din huvudvärk gick över och du somnade gott!!! Kram

HH 🙂

Maria
2

God morgon på er.
Här är 15 grader och lite blåsigt.

/Maria

Fridaaaa
2

God morgon!

Hoppas på bra väder.
Ledig, jobbar hela midsommarhelgen sen. Hoppas på bra väder idag men skulle bli det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ljungåsen
2

God morgon.

14 grader och mulet. Prognosen säger ok väder idag, sedan alldeles för varmt över midsommar.

flocken
1

Godmorgon
Kollade vädret och nu ska det inte bli inget 25 på minst 14 dagar. Pust o jobba. Då brukar vi få gå en promenad med bad o sen i trädgården resten av dagen.
Blev förkyld igår med feber. Men febern har släppt. Brukar få febertoppar när jag överansträngt mig.
Nu har kaninerna flyttat ut i hagarna 24/7. Nu ska burarna städas och målas.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
1

#5 Krya <3

Fått telefontid till vc. 3 veckor sedan foten svullnade och fortfarande svullen.

Maria
1

#6 Hoppas du får bra råd.

/Maria

DesK
0

God morgon 😊 Mulet och varmt här. Perfekt tycker Zaki, för då kan vi ta en härlig promenad sen 😊🐕

/Désirée

Fridaaaa
1

#7 Hoppas det. Man har inte så höga förväntningar på vården dessvärre

Fridaaaa
1

Vårdcentralen kl 13

Sa att jag ville kolla upp sköldkörteln också igen men tydligen gör de inget sånt under sommaren. Aja.

Pilspets
0

Godmorgon!
16 plus o sol.☀️

Sitter med en trevlig katt bredvid som är bra sugen på min frukost…16559659148315172070616939565300.jpg

Lona
1

God morgon!
Efter att (planenligt) ha sovit i princip hela dagen igår så har jag peppat med koffein och hoppas kunna städa lite hemma idag.
Det ska ju bli stekhett i helgen så jag tänkte passa på att tvätta alla sunkiga textilier och torka dem ute.

Krya på sig, ni som behöver! ❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
2

#10 Men det handlar väl bara om ett blodprov?

/Maria

Fridaaaa
1

#13 Ja det har det varit innan när jag kollat men nix nu under sommaren så gör de inte sånt, skulle återkomma mitten av augusti. Nu var det mer "akuta" saker

flocken
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte vi skulle hoppa in i midsommar helgen precis som sigge, tassa och kira.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Maria
1

#14 Vad konstigt.

/Maria

Fridaaaa
1

#16 Ja jag tyckte det med. Menmen får vänta till augusti då.

CasaRamon
2

#15: Åh, vad härligt dom hundarna har det. 🐕👍

flocken
3

#18: vi har äntligen fått ett riktigt hundbad och inte bara en stenig plätt där ingen vill vara. Så härligt att låta hundarna bada o hoppa från en brygga

…………………………………..

[EM_L]
1

Godmorgon! Soligt och runt 20 plusgrader så ska nog ut så snart jag ätit frukost och fixat några få grejer.

Får se om jag ska fotografera eller bada… bada blir det nog senare.

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Vaknade nyss :P ha en bra dag allihopa <3

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

#15: åh vad mysigt 🥰

RackarFia
3

Hej på er :)
Jag och sambon var nyss och handlade lite för helgen. Vi ska grilla hos hans faster + familj idag. Imorgon ska han åka iväg och tälta med sina vänner och jag ska vara hemma själv. Ska passa på att valpsäkra lägenheten och röja undan, känns bra att fixa i tid. Vi är borta hela nästa vecka fram tills att vi hämtar den lilla valpen :)

/Fia ☁️

Tarotstollan
1

Efter en molnig dag har solen nu tittar fram. Måste ge mig ut och gå till biblioteket, böckerna är redan försenade så jag har inget val. Mår inte så bra så det blir extra jobbigt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!