Godmorgon tisdag 7 juni
God morgon på er.
Redan 18 grader här.
Ha en bra dag alla.
/Maria
#0:
Godmorgon !
Jag la in ett inlägg med men det gör ju inget . Bara trevligt med flera olika , visst!
Nu äter jag frukost , tidigt men va hungrig och vaken.
Snart ska jag skriva till Mimer / hyresföretaget , har inte haft någon spis på 3 v, på grund av att dessa gubbar bytte fläkten och tappade något på spisen så den sprack.
Ska till och med yrka på mindre hyra.
Nu är jag trött på denna extra plattor som dem tyckte att jag skulle klara mig med.
Grr, , , lite arg och irriterad då.
Min gos kisse myser på morgonen.
HH 🙂
Godmorgon!
13 grader idag
Bara tre dagar kvar nu! På fredag kommer min kusin som jag inte träffat på några år:D
God morgon
Mulet och +13.
Nyser och snöar.
Gårdagen var en fin dag hoppas att dagen blir bättre
Stolt ägare till tre La permer
#2:
Åhh, va skoj för dig/ er!! Hoppas att ni kan hitta på nåt riktigt kul!!
Kram
HH 🙂
God morgon.
Solen skiner och det är 15 grader redan. Prognosen säger regn senare idag, så jag ska försöka ta mig ut i trädgården nu på förmiddagen.
Godmorgon
Här är det regn på gång. Helt mulet och mörka tunga moln. Igår planterade jag nu äntligen, lite sommarblommor i krukor. Det stod vissna lökar från påskliljor och liknande framför huset inte så snyggt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Frukost I trädgården igår, skatan länsade brödfatet innan vi gjorde det.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
Så ont i huvudet. Haft sen igår lunch.
Idag ska 3 kaniner vaccineras. Bla ungen jag tog hem för en vecka sedan. Hoppas de tycker att hon är i skick för det.
Har fortfarande en del sår som inte läkt helt, men gått upp 200g på en vecka. På bilden är översta taget igår kväll. De understa när hon kom.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 😊 Oj! Jag var helt säker på att jag skrev här förut 😳 Sol här, morgonpromenad avklarad och nu blir det köra iväg till återvinningen och diverse annat pyssel 😊
/Désirée
God förmiddag
Inväntar samtal från vc
min vänster fot har varit svullen sedan i onsdags, vill inte lägga sig. Se vad de säger
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God förmiddag. Mulet med 17 grader.
Ska bland annat iväg och införskaffa nytt hö till Bevies och så ska jag bli klar med historian idag men annars är jag ledig.
Nu kom regnet här. Det som såg ut att bli så fint i morse.
/Maria
Godmorgon.
Plus 9 o mulet. Så varmt att man kan gå utan jacka.
Jag sitter utanför klassrummet o arbetar med mitt. Eftersom att resten i klassen är 1 år äldre läser dom sexualkunskap.
Oj,vad dom fnissar! Varför fattar jag inte. Mina öron förblöder snart…
Och nu kom regnet hit. Jösses det vräker ner!
#14: Får du inte vara med då?! 😮
Vad knepigt!
@flocken: Men åh, så söt! 🥰
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#16 O nästa år ska jag gå om 6:an.
Dom andra ska börja högstadiet så jag flyttar till 6:an.
Dumt då jag redan har läst den årskursen!
#17 Oj då. Varför ska du gå om? Handlar det om närvaro eller inte godkända betyg? Jag vet inte riktigt hur det fungerar numera men tråkigt att du blir skild från dina klasskamrater.
/Maria
#4: det hoppas jag med! Hon flyger från Frankrike, så jag får ett tillfälle till att öva på min franska lite extra, hon på hennes engelska 🤗
#16: hon är jätte söt. Men liten.
Blev ingen vaccination för lilla Madicken utan 7 dagar antibiotika för en skadad tå. Om tån inte blir bättre blir det amputation.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#18 Nä,det är för att egentligen går jag i 5;an så 6:an blir nästa år.
Men jag läser/läste 6:ans men ska tydligen göra det igen. Bara för att rätt ska vara rätt!
Konstigt!
#21 Ja det låter konstigt.
/Maria
#22 Ja,speciellt då jag går i en speciell skola där nästan alla har diagnoser (mest ADHD o Autism.)och så. Nu ska dom sära på klassen då då,dom andra 6 flyttar lokal men jag får byta till en klass med som skrikiga.
Längtar inte…