Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 233 ggr
Lona
4

Godmorgon söndag 5 juni

Ett tidigt godmorgon idag!
Det har inte blivit mycket till sömn, jag har passat en häst med kolik. 😐
Visserligen har jag varit hemma en stund emellanåt men man har ju inte ro att sova utan har traskat ut till stallet igen. Tyvärr är han inte bättre så veterinären får komma tillbaks om några timmar.
Förlåt att jag svär men helvetes jävla skit! Det är inte min häst men jag har känt honom i 15 år. 😢

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Lona
2

Om jag ska skriva något positivt också så är det magiskt vackert ute, dimslöjor som stiger över dammen och fåglar som kvittrar medan dagen gryr. Svensk sommar när den är som finast!

Maria
2

God morgon.
Så tråkigt med hästen.😥

Här har vi 9 grader ute och solen är på väg.
Lakritz som aldrig brukar störa på natten började vid redan klockan 03.

/Maria

Tarotstollan
2

Hoppas att hästen blir bra snart!

Här är också dimmigt och runt 9 grader och även fåglarna har börjat sin konsert.
Känns som det är lördag istället för söndag, skönt med två extra lediga dagar kvar, även om jag har "semester" för jämnan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
1

#0:

Åhh, , så tråkigt för dig , förstår att du blir arg oxå eftersom du har känt hästen så länge . Hoppas hästen blir bättre .

HH 🙂

Soligajag1
1

God morgon !

Nu är det 13 + ute och solen skiner , det blir en varm dag idag så jag ska sitta ute och njuta idag . Mysa i solen med min bok .

Ha en fin dag alla.

HH 🙂

Ljungåsen
2

God morgon.

Dimmigt och elva grader. Prognosen säger fint väder lite senare, så jag hoppas den stämmer.

#0: Stackars häst. Gaser i magen kan göra så ont.

flocken
2

Godmorgon
Kommer bli varmt idag ☀️
Kissat sigge o släppt ut kaninerna i hagarna. Nu en stund i soffan tills kroppen känns bättre och det blir en promenad.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2

God morgon
Sol och härligt väder.
Mannen ska på loppis idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska fylla dagen med.

TS håller tummarna för hösten.

Stolt ägare till tre La permer

Pilspets
2

Godmorgon!
Plus 13 o sol,varmt!

Ska åka o kolla till lantstället idag.

Har precis varit ute o tänkte låta käpphästarna beta då jag hör någon ropa hålla,gång på gång.
Det var grannen som alltid är ute med sin katt,han hade varit utelåst sen halv 6! Sprang för att hämta nyckel,fel nyckel,tillbaka o rätt! Katten var vettskrämd!

Pilspets
2

Håller tassar för hästen TS!

DesK
1

God morgon 😊 Soligt och fint här också, först frukost, sen kyrka och resten av dagen blir det greja här hemma.

/Désirée

Fridaaaa
2

God förmiddag!

Underbart väder ute och klänning+shortspremiär för min del. Jag är lättfrusen ;)
Redan 19 grader ute. Underbart!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
1

God förmiddag!
Sol och moln här och 19 grader. Gräsänkehelgen fortgår här🙂
Har inte bestämt mig för vad jag ska göra idag, kanske tar mig in till stan, kanske ska jag ta tag i vår uteplats och rengöra spabadet som vi har där och även fylla på med vatten. Eller så gör jag det i morgon😊
Nu blir det frukost och youtube!

/Christina

Lona
3

Vilket väder det har varit idag!
Tack för alla tankar, H är aningen bättre men vi får se vad som händer det närmaste dygnet.
Blir han sämre igen så är det kanske dags att ta farväl. Han är 28 år och värd betydligt bättre än att ha ont eller att behöva kämpa så mycket. 💔

Pilspets
0

#14 Lycka till!😊

Tarotstollan
1

#14. Hur har det gått med hästen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
1

Ja hur gick det med hästen?

Lona
2

Sorry, jag är totalt mosig i skallen efter den här helgen. Både vakandet i sig och oron tar såklart på krafterna.
H mår bättre och är för tillfället stabil men till vår stora sorg är det nog snart dags för honom att tölta över Regnbågsbron. Han är värd betydligt bättre än att kämpa sig igenom en sommar om han inte mår riktigt bra. ❤️🐴😢

MonicaLagerquist
2

#28♥️💔

Pilspets
1

#18 Lycka till!

Det var är att det är flest bra dunder än dåliga.