Första april idag...
…är redan rädd.
Tror ni att ni kommer att bli lurade?
Knappast, om det inte sker härinne på iFokus!😁
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag blen nästan lurad,men klarade det!😃
Vet att jag kommer bli lurad sen idag. Av min syster,
mamma,pappa(igen),skolan och massor av andra. Kommer va helt slut ikväll efter alla aprilskämt.
Då ska jag ändå gå upp tidigt imorgon för att packa hamstrar och åka till Eskilstuna på utställning.😊
Haha nej de tiderna är förbi😉
/Maria
Nja, kommer nog försöka vara lite på min vakt men tycker 1a april har förlorat charmen. Det är inte kul längre med så mycket falskinfo som det är på internet imo.
"I'm too old for this shit."
Man får vara lite på sin vakt idag.
Stolt ägare till tre La permer
Gillar första april!
Man får vara på sin vakt mot doktor Lirpa så man inte råkar illa ut!
Jag brukar inte bli lurad på 1 april då jag inte är så lättlurad.
Jag är nog ganska lättlurad, men jag tycker inte att aprilskämt är det minsta roligt så jag har gjort det väldigt klart för mina nära, haha! Oskyldiga inlägg på sociala medier eller tidningsartiklar kan väl gå an, men jag vill inte att någon vän eller så försöker lura mig… det är inte alls roligt faktiskt. Så jag gillar inte alls 1 april då jag alltid är orolig för att någon ska försöka lura mig, haha
Nä de senaste åren blir jag inte speciellt lättlurad och hatar själv första april. Främst för att personer nära mig har blivit utsatta för hemska grejer första april som slutade med sjukhus. Samma sak för mig fast blev mer skadad mentalt.
Skämtar främst och gör pranks som BARA inkluderar mig och ingen annan.
Samtidigt tycker jag att det bara är "Varför den första April? Skämtar och prankar lite då och då när jag känner för det."
ever clean lanserar en sprej som man ska spruta sin egen toalett så att den doftar lika gott som kattens toalåda.
#11: haha den var riktigt rolig!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#11 Var det ett aprilskämt?
Godmorgon
Jag jobbar hemifrån idag för jag ska på mammografi på fm - men det kanske är ett aprilskämt? 🤔😊
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Lite kluven för aprilskämt. Gillar inte när det går helt över styr men att piffa upp upp lite kan vara skoj.
Ett exempel på något roligt är i ett sim spel jag spelar där de idag bytt ut alla hästars bakgrunder till bilder alla i teamet målat. Bifogar några exempel (dem slumpas fram och det är en hel del olika). Normalt sett så har man vackra naturlandskap i bakgrunden.
Tycker det är lagom, något skoj som är tydligt och inte är speciellt störande.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#13: Ja
Ska få mitt studiebidrag idag…. undrar om jag faktiskt får det
Jag tror det var lättare förr att bli lurad.
Man kanske inte kollade så noga datumet på tidningen om man ens läste tidningen på morgonen.
Man hade ingen mobil som talade om datumet och tid.
Min farsa var hopplös med att luras.😃
/Maria
Missa inte dr Cheater!
https://hittekatter.ifokus.se/discussion/1537998/rasanpassade-kattleksaker?postId=19786422
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
😻😻😻
😻
Blev du lurad igår?