Godmorgon onsdag 19 januari
God morgon på er. Idag är det nästan 5 plusgrader så temperaturen varierar rejält.
Hoppas ni får en bra dag mitt i veckan.
/Maria
God morgon.
Håller just på att laga iordning lunchen jag ska ha med mig till jobbet idag.
4 grader just nu, så då kanske min promenad dit blir behaglig till och med. 😁
Ha en fin dag alla.
#1 Jösses, gör du det på morgonen😮
/Maria
Här är lite över 4 grader, blåser och drivande duggregn.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#2: vanligtvis inte, men jag var så trött igår att jag somnade vid 16-17-tiden, vaknade tillfälligt för att äta lite vid 23 och somnade om och sov till strax efter 4.
Och jag kände liksom inte för att gå iväg till ica och köpa vegansk panpizza och ta med idag. Vill ha "riktig" mat. 😉
Sitter och väntar på att skolan ska börja på teams. Jag valde utbildning som skulle vara på plats i skolan men så blev ju läraren sjuk och vi ska ha undervisning på distans idag. Det här med teams är jag dock inte helt bekväm med, men jag är glad att jag var tvungen att använda teams när jag vikarierade för min chef under den tiden han hade corona annars hade jag fått liten panik. Jag är ju inte uppväxt med dator och internet. Som tur är jobbar min man hemma idag han jobbar med it och kan säkert hjälpa till ifall nått strular.

God morgon
För en lite stund sen körde det en massa blåljusbilar ute på 55-an.Det lät som om de kom från Uppsala hållet mot Enköping.
Undrar vad som har hänt.
För övrigt är det 4 plusgrader.
Ha en skön onsdag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Här blåser det ute, inte skönt alls!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon, distans om en minut.. hehe
3 grader
God morgon!
Trött, jobbade igår kväll. Ca +2 här, frös på inatt så är frostigt nu på morgonen. Ja varierar verkligen kraftigt, lurigt på vägarna
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon 😊 Grått och blåsigt här, så vi får ha sol 🌞 i sinnet, inte så svårt med Zaki 🐕 Idag ska jag träffa prästen och några andra i kyrkan 😊
/Désirée
Godmorgon, eller förmiddag kanske det är nu!
Det blåser en del här och det verkar bli någon plusgrad under dagen, så jag hoppas det blir mindre isigt på gården sedan. Det är i och för sig rätt kul att åka spark också faktiskt!
Idag är det dags för vaccinationsdos nummer 3 för min del och jag hoppas slippa biverkningar efteråt, efter de två första doserna kände jag mig lite lätt hängig någon dag och hade träningsvärksliknande känsla i överarmen. Absolut inte så mycket att det påverkade mig särskilt mycket. Men med tanke på att jag varit sjuk av helt andra orsaker sedan mitten av december och nu äntligen mår bättre igen så vill jag verkligen inte ha nya problem.
God förmiddag.
Jag har precis fått dos nummer tre. Hoppas på lika lindriga reaktioner den här gången också
#13 😃
Här kom regnet precis.
Jag har pratat med sonen. Han och hans familj har frisknat till nu. Tack och lov.
/Maria
#14: så skönt. 😊
#12: Bortsett från lätt ömhet i överarmen känner jag inte av några problem alls faktiskt. Skönt!