Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 247 ggr
MonicaLagerquist
1

Nyårslöften

Är det något du ger?

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
1

Inga löften - enbart mål. Slutade med nyårslöften för några år sedan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
1

Nej.
Bara förhoppningar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1

Nej inga nyårslöften.

Stolt ägare till tre La permer

[--------------------------]
1

Är nog samma som Fridaaaa här, jag har mål snarare än nyårslöften jag också. Framförallt årsutmaningar, för det är roligt och givande :)

Scorpio97
1

Nepp, inga löften. Jag har olika mål eller förhoppningar men inga som är bundna till ett visst år på det sättet.

//Jessie

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Nej

Tarotstollan
1

Inte längre! Gjorde det för jätte längesedan men det slutade alltid med att jag hade brutit dem redan efter 2-4 dagar!😄

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Torparmor
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyårslöfte 2022

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

aggeelin
1

Jag har sen några år samma nyårslöfte! Att jag ska prova minst 50 nys maträtter och det har jag klarat av förut så det ska jag nog göra i år också 🎀

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3

#9 Vilket roligt löfte😋

Jag har bara haft ett nyårslöfte i mitt liv och det var nyår 2010/11 då jag slutade röka. Det löftet har jag hållit också.

/Maria

DesK
0

Brukar inte ge nyårslöfte, men i år gjorde jag det faktiskt. Får se om jag lyckas hålla det 😎🤗 Säger inte vad det är, mer än att det är flera här som har inspirerat mig 😊

/Désirée

Irmelina
0

Nej inga nyårslöften längre för mig, förr gjorde jag det men bröt dem alltid. Det var alltid saker som, sluta äta godis, gå ner 5 kg osv och det håller inte längre än ett par månader innan jag bryter det för jag älskar att baka och det blir ofta onyttigt😜

millan21
0

Nej inga nyårslöften men mål som nån sa