Nyårslöften
Är det något du ger?
Stolt ägare till tre La permer
Inga löften - enbart mål. Slutade med nyårslöften för några år sedan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej.
Bara förhoppningar
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Nej inga nyårslöften.
Stolt ägare till tre La permer
Är nog samma som Fridaaaa här, jag har mål snarare än nyårslöften jag också. Framförallt årsutmaningar, för det är roligt och givande :)
Nepp, inga löften. Jag har olika mål eller förhoppningar men inga som är bundna till ett visst år på det sättet.
//Jessie
Nej
Inte längre! Gjorde det för jätte längesedan men det slutade alltid med att jag hade brutit dem redan efter 2-4 dagar!😄
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har sen några år samma nyårslöfte! Att jag ska prova minst 50 nys maträtter och det har jag klarat av förut så det ska jag nog göra i år också 🎀
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Vilket roligt löfte😋
Jag har bara haft ett nyårslöfte i mitt liv och det var nyår 2010/11 då jag slutade röka. Det löftet har jag hållit också.
/Maria
Brukar inte ge nyårslöfte, men i år gjorde jag det faktiskt. Får se om jag lyckas hålla det 😎🤗 Säger inte vad det är, mer än att det är flera här som har inspirerat mig 😊
/Désirée
Nej inga nyårslöften längre för mig, förr gjorde jag det men bröt dem alltid. Det var alltid saker som, sluta äta godis, gå ner 5 kg osv och det håller inte längre än ett par månader innan jag bryter det för jag älskar att baka och det blir ofta onyttigt😜
Nej inga nyårslöften men mål som nån sa