Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 198 ggr
Maria
2

Övernattande gäster

Efter tråden med gästhanddukar så kom jag att tänka på sängplatser.😉

Har ni plats för gäster som övernattar?

/Maria

Totum
1

Jag har plats för 10 personer i sängar, men fler om jag lägger madrasser på golvet.

fruktgumman
1

Ja vi har gott om plats då vi bara bor 2 st på 140 kvadratmeter

flocken
1

Egentligen nej. Men. Vi löser det.
Tonåringen sover mer än gärna hos sin farmor eller farbror och lånar ut sitt rum

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1

Vi har två sovrum över så visst kan vi ha övernattningsgäster.

Stolt ägare till tre La permer

Scorpio97
1

Jag har en madrass och precis tillräckligt med plats för den på golvet. Men det är verkligen precis, det går inte att sitta vid skrivbordet eller öppna dörren ut till korridoren när madrassen ligger på golvet.

//Jessie

Tarotstollan
1

Bara om de vill sova på soffan eller på en madrass på golvet.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
1

Vi bor inte så stort, men vi har en bäddsoffa i sonens sovrum, är den platsen vi har. Eller om man kan tänka sig madrass på golvet.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

CasaRamon
1

Jag har precis köpt en fåtölj som dras ut till en säng på ett enkelt sätt. Den är väldigt snygg dessutom. Riktigt nöjd.

Maleficum
0

Har sällan gäster som sover över (numera), är främst min bästa kompis och hon sover då i min säng (har stor dubbelsäng där man lätt får plats tre pers).
Min soffa är bäddbar för en person också (om man inte har något emot att ha kaniner skuttandes på en :P). Hade förut en dagbädd också man kunde få plats två pers i men eftersom den aldrig användes så flyttades den till sommarstugan istället.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Maria
0

Ser att jag själv inte svarat i tråden.
Vi har ett gästrum med en dubbelsäng.
Sedan har vi en madrass man blåser upp och en annan resesäng.
om det skulle knipa.

Numera så har vi inte så många nattgäster längre.

/Maria

sp0ngeb0b
1

Jag har ju en soffa, och plats för tältsäng eller luftmadrass om gästen tar med en egen. Jag har inget sådant då jag inte är speciellt intresserad av att folk ska sova över här. Men skulle det behövas av någon anledning går det självklart att lösa. Jag skulle aldrig t.ex. inreda gästrum. Det är ju som att be om att folk kommer och sover över, haha! Visst kan det vara bra att ha plats för en madrass eller så, ifall man skulle få långväga gäster av någon anledning. Men jag skulle inte tillägna ett helt rum till det, även om jag hade plats för det.

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Vi har plats, har madrasser så vi kan lägga i 3 rum, en säng i vardera för det får plats ca 2 pers (om man klämmer in sig) och i ett så är det en säng där man lätt får plats 3/4 (det är oftast bara två eller tre i den när någon sover över). Även i det rummet så kan man lägga en madrass. Sen så är det ett till rum med en säng (ca2 pers) med en bäddsoffa (ca 3/4 pers).

Sedan så har vi en till bäddsoffa i källarens som det får ca plats 2 till 4 pers. Hahah