Godmorgon torsdag 2 dec
Jag önskar alla en god morgon såhär i adventstid!
Jag äter frukost I skenet av röda adventsljus. Jag älskar den röda färgen som är energigivande. Jag tror att julens röda färg behövs den mörka årstiden.
Idag ska jag följa upp hur det går för studenterna på VFUn. Hoppas nu att det gått bra för alla.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon 😊 är Jag älskar också julens röda färg, gärna tillsammans med guld och grönt. Det ger vackert ljus och energi, som du säger. Inatt har det kommit en hel del snö, så vi får flytta på en del av den idag. Ha en fin torsdag 🤗
/Désirée
Jag gillar ljus mest med julen. Både levande och slingor. Däremot är jag inte så förtjust i flerfärgade utan gillar bäst det varma gulaktiga ljuset.
/Maria
God morgon!
Här är det smått kaos, jag skulle ju flytta igår men lägenheten är inte färdigrenoverad.
Jag skulle få ställa in möblerna ändå, flyttbilen som skulle komma vid tolvtiden ändrade till klockan tre…och klockan fem. Vid det laget var det full snöstorm ute och det gick knappt att ta sig fram.
Ett hett tips är att inte flytta när det är röd vädervarning från SMHI, flyttbilen körde fast utanför nya lägenheten.
Det tog nästan två timmar att få upp den, jag kunde inte med att åka därifrån så det var bara att hugga i och komma med "kloka" råd. Hyresvärden, flyttkillarna och jag kände oss nog lika dumma med tanke på att det var någon slags gemensamt ansvar. (Min flytt, hyresvärdens väg, flyttkillarnas bil.)
Sen slirade mamma och jag hem igen och sov hela natten - för att upptäcka att nu är vi insnöade här också.
Nåja, jag har två överlyckliga hundar i alla fall!
Ta hand om er därute i kaoset! ❄❄❄
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#4 Vilket äventyr!
/Désirée
Godeftermiddag! Just nu är det bara -2 grader 😟 , men det finns MYCKET SNÖ
#5: Ja, den flytten glömmer jag inte i första taget! 😀
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#4: å en sån dag! 🤔😱
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet