Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 169 ggr
flocken
2

40 års present till väninna?

En av mina bästa vänner fyller snart 40 år.
Vill verkligen ge henne något speciellt. Något så hon verkligen förstår hur mycket hon betyder för oss.
Hon är ensamstående med 3 barn. Ett x som gör hennes liv till ett helvete. Ursäkta ordvalet. Vet inte hur många gånger hon ringt i panik.
Men nu hoppas jag att hennes x börjar förstå.
Men vi vill så gärna få henne förstå att vi älskar henne, att hon är en i vår familj. Det är så att vi kallar henne vår fru.
Jag vill ge henne något typ av smycke.
Har ni något tips?
Eller kanske något helt annat

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

kara_murray
1

Jag skulle älskat att få ett presentkort på en upplevelse (tex hoppa fallskärm)eller ett presentkort till en spa vistelse. Eller en mysig middag med dig utan barn och få en trevlig stund ihop.

flocken
2

#1: sånt har jag oxå funderat på. Jag vet att när hennes föräldrar /syskon frågat vad hon önskar sig är det just en spa weekend med mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Totum
1

Om jag hade en sån vän och ville ge ett smycke så skulle jag köpa en halskedja med en berlock i form av en ängel.

flocken
2

#3: tror inte hon skulle använda halsband. Men ett armband.

En berlock som en ängel är en jättebra idé. Även varit inne på livets träd.

…………………………………..

Soligajag1
0

HH 🙂

Upplev Welcome Hotel i Barkaby för två personer. Spa och övernattning 15 min från Stockholm City. Njut och koppla av tillsammans med tillgång till SPA med relaxavdelning, jacuzzi, torrbastu, ångbastu uppvärmd pool. Avsluta upplevelsen med lyxig hotellfrukost.
worst
0

Här får du en länk till min hovleverantör från Hovmantorp!
Jag har gett bort många av hennes smycken till mina vänner, speciellt hjärtanen!

https://aosilver.se/

flocken
0

Detta armband har jag tittat på
[https://www.chanti.se/livets_traad_armband_i_silver_med_haangen_i_silver__-302452]

Jag vet att hon önskar sig
Spa. Men då hon önskat sig det av sin släkt vill jag undvika det.

Ibland har jag även varit inne på någon typ av vänskapsring. Att vi ska ha likadana ringar.
Vi har en sån stark vänskap så hennes barn kallar oss mamma och pappa och våra barn kallar henne mamma.

…………………………………..

Livets träd armband i silver med hängen i silver med blank yta.