Godmorgon onsdag 11 augusti
God morgon på er från ett regnigt Göteborg.
Idag ska min man iväg till Österlen och hälsa på en vän. Jag hade tänkt att följa med men bestämde mig för ett par dagar sedan för att avstå. Jag blir så himla trött. Dessutom har jag inte haft någon bra natt så det var ett bra beslut.
Det är hans arbetskamrat men jag brukar vara med ibland när de träffas och vi brukar ha så himla trevligt.
Det går fler tåg…
/Maria
Godmorgon alla!
Lite mulet i Peking och 13+ ute. Det är lite höstkänsla och kroppen jämrar sig. Idag firar maken och jag 39 år sedan vi blev tillsammans, 40 år sedan vi först sågs i Italien. Så jag tror han överraskar med en blomma och Kinamat. ..Oj vad åren går! Ha en skön dag alla! Mvh/WL
Grattis 💜
/Maria
Tack Maria!
Jag fick resa en bit för att finna honom! Kram från WL
God morgon.
13 grader ute och dimman ligger tät över myren på baksidan av huset. Det är som att titta in i en vit vägg. Lite spöklikt.
#1: Grattis på årsdagen!
#1 Grattis! 🥂🍾
Stolt ägare till tre La permer
God morgon
Sol och 17 grader här i Örsundsbro.
Jag kommer nog att få tillbringa förmiddagen i telefon.Ska ringa runt till de olika bolagen och se om vi på katthemmet kan få till en bra deal för att försäkra åtminstånde kattungarna på katthemmet.
Ha een skön dag!
Stolt ägare till tre La permer
Tack!
Ja det var en vacker augustidag vid Gardasjön som jag just fått ögonen på honom. Jag hade blivit ensam och det tar sin tid att komma över. Så det gick ett år tills jag svarade upp på uppvaktningen. Det var en lika vacker augustidag året efter. Sedan blev besöken tätare och rätt var det var så fick han jobb här och då var det vi.
Det lustigaste var att vi båda först skulle till Mallorca, men ändrade oss till Gardasjön och där sågs vi på hotellet. Men jag minns hur det var då vi sågs första gången…Mvh/WL
Godmorgon 😊 Mulet här, men inget regn just nu.
#0 Maria, så lustigt, jag skulle också ha åkt till Österlen idag, men får ta det längre fram, mår inte så bra.
#1 Wonnalesan, Grattis, jag blir så glad och varm i hjärtat när jag hör /läser om sådan fin kärlek 💚
Ha en fin dag! 🤗
/Désirée
Ledig dag!
Så underbart skönt. Behöver verkligen det.
Se vad vi ska hitta på idag.
Coronan bromsar ju fortfarande för många aktiviteter tyvärr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack fina DesK!
Ja det har varit många brokiga år, goda dagar, dagar med prövningar, men vi har alltid arbetat oss igenom. Vi vet båda hur fort det kan ta slut!
Men idag firar vi! Kram från WL..
God morgon från ett halvklart södra Sverige. Känner mig förkyld och har testat mig, inte covid. Blir väl sängliggandes i alla fall.