Godmorgon fredag 23 juli
God morgon på er från ett Göteborg med 16 grader. Det känns riktigt svalt faktiskt.
Hoppas att ni får en fin fredag alla.
/Maria
Här är också mulet och vi har 15 grader.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God morgon.
Även här är det mulet och 15 grader. Tyvärr säger prognosen 25-26 grader idag och över helgen. Det är för varmt.
Godmorgon !
Här skiner solen och det är 14 + nu , det ska bli full sol sen, 23 + så vi tar det lugnt i solen idag med.
Jag brukar ta en hink med kallt vatten + isbitar i , sen doppar jag fötterna där!!
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
God morgon
Funderar på om vi ska åka ut på sjön efter det att vi varit nere hos svärmor eller om vi ska stanna hemma och göra lite nytta.Det ska inte bli lika varmnt idag runt 23 mitt på dagen.
Just nu är det full sol och 16 grader.
#3 Jag brukar ha en diskbalja med vatten att doppa fötterna i .Så skönt.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon! Här i Kungsbacka har solen precis börjat spricka fram. Huset ligger uppgrävt för dränering, så vi har fått en vallgrav, två meter djup 😂 den i kombination med småbarn, plus att jag själv är knäckt över kaoset, samt värmen gör att vi flyr ner till havet och badar. Planen var dränering i höst, men planer är till för att ändra och gärna med snabba ryck! Passar på att gräva ner el till min nya bil när vi ändå har maskin uppe så det blir rätt bra ändå. Man ska bara lyckas blunda för kaoset under tiden 😂
Godmorgon alla!
16+ även i Peking idag, vi ska ta en liten tur till Söderköping, promenera utmed kanalen och ta en glass. Det blir en lugn dag, önskar alla en fin helg! Mvh/WL
Godmorgon 😊 Sol här och strax blir det en tur till Nossebro 🤗
/Désirée