Godmorgon måndag 28 juni
God morgon på er.
Hoppas ni får en fin måndag. Min man är mycket bättre nu med sin förkylning men jag har så ont i halsen. Vi som aldrig brukar bli förkylda samtidigt.
Ha en bra måndag alla.
/Maria
Så kom mannen hem nu efter nattjobb o berättade att han varit med om en olycka inatt.
Hans maskin började brinna. Räddningstjänsten både från jobbet, Mönsterås och högsta huvudet i länet kom.
Han tog sig ner från trä stacken i en maskin som det rök från. Väl på asfalt slog lågorna ut.
Hade han inte varit så lugn o kört ner från stacken hade hela fabriken varit i fara.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon 😊
Flocken, vilken tur att din man räddade upp situationen! 👍
Soligt och varmt här, får se vad dagen bjuder…
/Désirée
#0 Krya!
En vecka har gått på semestern. Springer på.
Idag blir det veckohandling, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon
Krya på er Maria.
Mulet och 15 grader varmt.
Funderar på om vi ska åka och handla idag eller senare i veckan.
Min plan var att åka ut på sjön idag men vädret lockar inte direkt för att göra det.
Ha en skön början på veckan.
Stolt ägare till tre La permer
#2: ja verkligen. Detta är inga små maskiner. De väger många, många ton. Står man bredvid så är däcken dubbelt så höga mot min man. O han är 193cm.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon 😊
Härligt väder , solen skiner 🌞🌹
Jag har tvättstugan , sen har jag fixat Loppis skyltar, satt upp en på soprummets vägg .
Loppis nu på Lördag , 🥰👍
Så kul ska det bli !
Hopoas det kommer mycket folk , men jag ska ha 5 bord inne , 1 bord ute som fikabord , ☕️🌹
Det ska bli 25 + på Lördag,
0 krya på er ! 😊❤️
1 Vilken tur att det gick bra för din man. 😊
HH 🙂
Önskar alla en ny fin vecka!
Midsommarhelgen är slut och det regnade här hela dagen i princip så vi blev hemma och TVn stod på hela kvällen, rätt trist.
Var rädda om er , kram från WL.
#8 Både gott och skojigt😉
/Maria
#11 Åh sommarkantareller😊
/Maria
Solsken och för varmt hela dagen. Var på vårdcentralen en sväng och det var varmt och svettigt vill jag lova. Inte kul att behöva anstränga sig i sådant här solgass, helt slut och svetten rann av mig när jag kom hem.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!