Godmorgon fredag 14 maj
God morgon på er. Vi har lite mulet och det ser ut som det ska bli regn. 11 grader är det ute.
Ha en fin fredag alla😊
/Maria
- Redigerat 2021-05-14 10:20 av Maria
Godmorgon.
Just nu fint väder här ute på ön. Får se om det ändras.
Vaknade med Sigges baktassar i ansiktet. Han hade lagt sig på rygg i mitten av sängen. O viftade med sina små tassar mot mig.
Tillslut flyttade han på sig.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Så fin han är😊
/Maria
#2: otroligt att han blir 2 år nästa månad. Blivit så stor och rejäl.
6 månaders kontroll hos veterinären på tisdag. Se sp hans epilepsi medicin ligger på en bra nivå.
Är lite orolig att det ligger fel. Har inte haft anfall men blir det väldigt intensivt så blir han väldigt vinglig på kvällen. Hjärntrött kanske?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon
Sol och 13 grader nu på morgonen.Jag började pilla lite med växthusen igår.Förhoppningsvis blir det lite mer pyssel idag.
Mannen ska fortsätta att jobba med båten idag.Vi mastade på igår så idag ska dynor och segel ner till båten.
Ha en skön fredag.
Stolt ägare till tre La permer
#3:
Han är verkligen fin , din Sigge .
Hoppas det går bra på kontrollen .
Kram 🥰
HH 🙂
Godmorgon,
Idag är jag lite seg, trots stt det inte alls blev sent igår , , 😊😜🤪
Det går väl över under dagen , ska vila en stund.
Ha en fin dag alla .
HH 🙂
#8:
Underbart vacker Magnolia och vilken doft sen !!! Magisk!
HH 🙂
#7:
Så härligt att kunna sitta sådär och njuta !!
Skönt med en sådan morgon , jag satt för länge i solen igår. "urk"
HH 🙂
Såg att Carola Häggqvist ska vara med stjärnorna på slottet. Hon är ju med överallt😐 Sist var det väl Lets Dance fast hon fick hoppa av.
Jag har svårt för henne…
/Maria
#11:
Vaaa, , , har det börjat ett nytt program ?? När då??
HH 🙂
Nu såg jag , jag förstår dig . Hon är inte en av mina största fans heller.
HH 🙂
Det är kommande program som det stod om i tidningen.
/Maria
#14:
Okej , då vet jag tack.
HH 🙂
#11 jag har också lite svårt för henne.
Stolt ägare till tre La permer
#3: Så fin han är och så fint han sitter i soffan.
Jag hann precis plantera alla växter jag köpt, precis innan regnet kom.
#11: Är inte heller så förtjust i Carola. Inte heller Pernilla W som tydligen ska vara med i vartannat program nuförtiden.
Jag är också så otroligt trött på Pernilla W och hennes familj. Visserligen är dom duktiga, men det måste finnas andra som kan vara med i olika program. Trött på hennes pipande och ständigt skrattande åt precis allt. Beter sej som ett barn. Att hon dessutom älskar att prata "snuskigheter" gör inte henne trevligare.