Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 134 ggr
MonicaLagerquist
0

I natt jag drömde

Vad har du drömt i natt?

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

I natt drömde jag att vår älskade hund Vic som vi tog bort för snart ett år sen kom inskuttande i vårt sovrum och inte alls var död.
Saknar honom så att hjärtat går i tusen bitar.

sp0ngeb0b
1

Åh herre gud. Hade en galen dröm. Vet inte varför egentligen, oftast kommer jag inte ihåg någonting alls om mina drömmar så det är märkligt när jag vaknar och minns galna drömmar. Nu har jag lyckats glömma bort det mesta redan men jag vet att minst ett av min bästa väns ex var iblandat, och en massa andra personer från mitt förflutna… och ett stort virrvarr av personer och relationer hit och dit. Jag vaknade i morse helt yr i bollen av kaoset som var i drömmen, men glömde snabbt bort det mesta. Skönt att vakna till ett lugnt och skönt liv, haha!

Fridaaaa
0

Ingen aning - kommer sällan ihåg drömmar

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
0

Nu kom sonen som bor kvar hemma och berättade att Vi har varit i usns rum i natt. Sonen visste inte att jag drömt om Vic i natt.

[Roses2]
0

Minns aldrig drömmar.
Men jag har haft en dagdröm om att flytta från Sverige sedan Corona kom. Vantrivs något enormt.

Men det känns svårt att ta steget att flytta med allt vad det innebär när jag är så deppad och inte vet vart jag vill bo och hur jag ska försörja mig.
Är dessutom i riskgrupp så allt ser mörkt ut.
Jag HATAR att bo här.

:(

MonicaLagerquist
0

I natt drömde jag att min mormor kom hit och gav mig nya lakan.Dock var lakanen rosa blommiga och på tok för små för vår säng.

MonicaLagerquist
0

I natt har jag drömt om påskägg.Hittade påskägg överallt i hela huset.