Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 119 ggr
MonicaLagerquist
1

Dator rutiner

Har du några dator rutioner.Dvs vilka sidor öppnar du först när du slår på datorn.
Jag börjar med att kolla av mailen.Sen blir det REXKATTER iFocus innan jag kommer in hit.Efter lite snurrande runt inne på olika Focussidor blir det Aftonbladet innan jag kommer till FB.

Följer i stort sett samma rutiner varje morgon.

Stolt ägare till tre La permer

Åsa S
0

Nej inga rutiner mer än att jag plockar bort modemet varje kväll och gömmer det. (min man har lite svårt för att låta bli datorn när han inte kan sova och då får han ännu mindre sömn när han fastnar vid datorn i många timmar kan han inte surfa runt på internet är det inte lika kul)

Maria
1

Nej jag har inga sådana rutiner men kollar iFokus bland det första.
#1 Jag hade nog blivit skogstokig om min man gömt modemet 😲

/Maria

MonicaLagerquist
1

#2 Ja det hade jag också blivit.Jag lyssnar ju på böcker när jag inte kan sova på natten.Skulle mannen sno min bok så skulle det inte bli skoj.

Stolt ägare till tre La permer

JMW
1

När jag startar datorn så har jag inga speciella rutinter.
De sidor jag kollar ligger kvar i sina flikar när jag startar så jag kollar av dem då.
Likadant mejlen.

Tarotstollan
0

Kollar oftast min egen sida först och sen runt på de andra iFokus sidorna efter korten som poppat upp.
Mail får jag knappast några. När iFokus är färdig läst, loggar jag ur härifrån och sen går jag in på mina favoritsidor.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

sp0ngeb0b
1

Nja inga riktiga rutiner. Men ofta öppnar jag iFokus först och kollar igenom mina händelser. Oftast när jag öppnar datorn ska jag göra något speciellt (plugga eller lyssna på föreläsning) så jag försöker att minimera tiden framför iFokus, men tycker det är trevligt att inleda min dator-tid med att kika runt här. :)