Godmorgon onsdag 20 januari
God morgon på er från ett slaskigt Göteborg.
Ha en fin dag alla.
/Maria
Jag är redan hemma efter att ha sovit en natt på Sahlgrenskas sömnlabb helt uppkopplad med to.m EEG.
Jag måste tvätta håret för jag är full av klister efter alla elektroder.😊
/Maria
God morgon.
Här är det strax över nollgradigt, och snön smälter. Slaskigt är bara förnamnet.
#1: Kunde du sova?
#2 Ja jag sov så gott hela natten. Jag upplever ju själv inte att jag har sömnproblem utan sover gott både på nätter och dagtid😊
Det som kändes konstigast var att de skulle kolla rörelser under natten också så det var riktat en kamera mot sängen haha.
Svaret på detta kan dröja över nån månad för det måste gås igenom manuellt tydligen.
Inte alla sjukhus har denna utrustningen förklarade man.
/Maria
#3: Klart fascinerande, men någon sorts problem måste de väl ändå tro att du har? Annars gör man väl inte en sån undersökning, tänker jag.
Jag har rätt dålig sömn själv, och känner mig rätt övertygad om att jag sovit ännu sämre borta, uppkopplad mot en massa saker.
God morgon!
Jobb ikväll, skönt att slippa upp tidigt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Ja såklart. Det handlar om att jag är så himla trött trots att jag sover mycket. Jag nickar ofta till vid skrivbordet på jobbet. Somnar i soffan när vi ser på TV trots att jag sovit middag. Känner mig sällan utvilad.
Mätningen jag gjort hemma nattetid visade på avvikelser. Därför ville man gå vidare.
/Maria
Nyss bankade det på dörren i mörkret och jag undrade verkligen vad det var så tidigt men det var sotaren😀
Jag hade glömt detta och inte gjort i ordning men stegen hänger lättillgängligt ute och allt var bra med kamin och skorsten.
/Maria
#7 Skönt! Svärmor hade glömt att säga till oss en gång vilken dag och tid sotaren skulle komma, så han knackade kl 8 på morgonen, och jag kom upp yrvaken. Han skrattade och fixade med stegen själv (hade varit hos oss några gånger tidigare) haha!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon
I morse när jag skulle kolla postlådan efter mitt Apotepaket så stod vår ute kran och rann och det var rejät blött på uppfarten.
Vi har inte använt kranen på länge säker ett par månader.Vet inte vad som har hänt.Är lite orolig att de som knackar på vår dörr kvällstid har satt på vattnet.Nu har jag plockat bort vatten nyckeln i alla fall.
Frysen är tom på matbröd så jag borde baka idag.
Skönt att du kunde sova på labbet.
Själv sover jag som en kratta.Är oftast vaken ett par timmar varje natt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#9 Obehagligt med vattnet.
/Maria
Godmorgon! 😊 Lite läskigt med vattenkranen, Monica. Gott att du kunde sova på sjukhuset, Maria. Nollgradigt, mulet och grått här. Så nu får man ha 🌞 i sinnet 🌞
/Désirée
Vi har halkat omkring i skogen. Regn och is.
Nu kommer jag må ännu sämre. Var liggandes hela kvällen igår av svår värk o vaknade likadant +svår yrsel.
Kloklippning står på schemat i em.
Håller på att skissa på nya kaninburar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#12 Oj då. Du får krya på dig.
/Maria
#13: försöka vila nu på dagen. Barnen kommer hem runt 17. Mannen jobbar eftermiddag. Vi hoppar nog över em promenaden
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Midda! Sicket ugget väder. regn-snö-blask och runt nollan. Har gjort lite ärenden och nu blir det baklåsläge och lite stickning. Ska även börja packa - har bananlådor hemma och även köpt extra kraftiga sopsäckar för kläder o tyger. Ledig dag idag - sen blir det jobbhelg.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃