Dusch eller bad
Vad föredrar ni? Att duscha eller att bada?
Nu när stora julbadet stundar😀
/Maria
vi har bara dusch så inget att välja på
Föredrar bad på vintern, så saknar badkar då, annars föredrar jag dusch
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vi har ingen dusch för närvarande och jag är inte så förtjust i att duscha.
Jag vill ligga i ett bad och njuta.
Stolt ägare till tre La permer
Vi har inte heller badkar så det är dusch som gäller. När vi köpte huset fanns badkar men tog ut det och sålde det.
Jag har inte saknat det en enda gång. Vi har dessutom egen brunn och att fylla ett badkar känns inte helt okej.
Både och men det blir mest duscha för det är snabbast och enklast så däremot är det gött med ett bad när man kommer in efter en skön vinterpromenad.
Jag gillar dusch. Så när jag fick välja i min lägenhet åkte badkaret ut och jag fick dusch. Så skönt.
Vi har bara dusch numera trots att min man älskar att bada.
Han har byggt en perfekt dusch för mig som är så smal att när jag tvättar håret så rör armbågarna väggarna på vardera sidan och det passar mig perfekt då jag inte kan hålla balansen när jag blundar.
Vi har en sådan där vuxenbadbalja som min man använder. Det funkar perfekt och även jag badar i den ibland.😉
/Maria
- Redigerat 2020-12-23 11:24 av Maria
Vi har också bara en dusch. Men jag hade inte tackat nej till ett badkar, dock helst separat från duschen då jag inte gillar att duscha i badkar. Men ibland hade det varit så jäkla gött att ligga i badet och bara slappna av.
#7 Har du kollat på sådan där vuxenbadbalja? Kanske hade varit något för dig?
/Maria
Dusch.
Badar gör vi i jacuzzin ute
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag skulle aldrig klara att bo någonstans där det inte finns badkar. Det är det viktigaste i hela huset : )