Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 113 ggr
[Månglädje]
0

Hög belastning på nätet ? 🖳

Är det bara jag som märkt den senaste tiden att det är trögt med internet, har tömt datorn på allt och inga virus finns i den samt provat en annan dator som beter sig likadant det kärvar och går trögt precis överallt och bara buffrar.

Tänker som så att det är coronatider och alla sitter vid sin teknik så kanske är det överbelastat för vissa tider så som tidiga morgonen då går det betydligt lättare.

Visst min dator är inget att skryta med den mår som den mår mellan varven och då kör jag fabriksläget och återställer allt så den fungerar på nytt.

Nån mer än jag som upplever det trögt ? nu ska sägas jag har inget fiber bara en enkel modemsticka men kan det vara så att det är hög belastning nu när alla jobbar hemma och umgås digitalt, vad tror ni ?

Blir det inte ändring skaffar jag en ny och det kunde jag göra bums men vi ska ju inte stå i kö till utlämningsställen så det får vänta lite på sig tills efter jul 🖳

Irriterande är det allt, så retfullt så man sliter av sig det lilla hår man har att köra fast hela tiden 😂

Ljungåsen
0

Testat att köra bredbandskollen? Både när du upplever att det är bra respektive dåligt, så får du lite siffror att jämföra med i alla fall.

http://www.bredbandskollen.se/

Jag har fiber trots att jag bor ute i obygden, och jag har inte märkt någon skillnad alls.

Bredbandskollen är ett enkelt sätt för dig att mäta din internethastighet och få hjälp att förbättra den.
[Månglädje]
0

#1: Tack för tipset Ljungåsen det där ska jag absolut kolla 😎

Vixxen
0

Fungerar här för tillfället!

Maria
0

Här funkar det jättebra.

/Maria

Sabah
0

Här fungerar det bra nu men i helgen var det väldigt trögt, använder telefonen så det tycker jag är konstigt.

💖🧡💛💚💙💜